enter4u Startet 6.April.2008 Del på Facebook Startet 6.April.2008 Skulle koble tankgiveren i dag, men oppdaga at det ikke var så enkelt Sort ledning fra instrument til sort på giver, og blå fra giver til - (minus) Men instrumentet viser motsatt. Når giveren er på tom tank, så viser instrumentet full tank. Er bbåde wema giver og instrument. Hva er da galt? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 6.April.2008 Del på Facebook Svart 6.April.2008 (redigert) Kan være giveren hadde samme problem,dro ned og byttet da ble det bra her i hvertfall.Går ann og måle denne om det er motstand osv.Ellers så regner jeg med att du har koblet alle ledninger.Denne skal slå fullt ut når du kobler jord til giver ledningen. MvhBjørn Redigert 6.April.2008 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
enter4u Svart 6.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2008 Ja den slår fullt ut når jord er koblet til giverkabelen.... Sitér dette innlegget Link to post
Selco Svart 6.April.2008 Del på Facebook Svart 6.April.2008 Hei! Gi en beskjed vis du finner feilen. Jeg har det samme med faria instrumentet. Fant ikke ut av det så det har vært slik i 2 år Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 7.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2008 (redigert) Prata med Fuglevik marina i dag, og dem sa at dem solgte to utgaver av giveren med forskjellige ohm-motstander. DET hørte jeg ikke noe om da jeg kjøpte den, så jeg får bytta, selv om den nå er brukt. S5-A-sensor With float at the bottom it should read 240 ohm and at the top 30 ohm. S5-E-sensor With float at the bottom it should read 0 ohm and at the top 180 ohm. http://www.wema.no/?page=417&show=470 Redigert 7.April.2008 av enter4u (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.