Seamann Startet 7.April.2008 Del på Facebook Startet 7.April.2008 Har en båt med kvite skaiputer. Lurer på om det er noen her på forumet som har noen gode råd på hva en skal vaske de med for å få de reine og fine? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 7.April.2008 Del på Facebook Svart 7.April.2008 Prøv slike hvite skuresvamper som fås i vanlig butikk. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 7.April.2008 Del på Facebook Svart 7.April.2008 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=12405 Sitér dette innlegget Link to post
submiss Svart 7.April.2008 Del på Facebook Svart 7.April.2008 (redigert) Jeg spurte om det samme for et par år siden: Flekkfjerning på seter Redigert 7.April.2008 av submiss (see edit history) Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Bitteliten Svart 7.April.2008 Del på Facebook Svart 7.April.2008 Det finnes vinylrens - og vinyl impregnering. siste er like viktig som rensen slik at skaien ikke suger til seg masse skitt. Hugos har jeg god erfaring med på flekker. Sitér dette innlegget Link to post
dezibella Svart 7.April.2008 Del på Facebook Svart 7.April.2008 Ved ren tilfeldighet fant jeg ut at Biotex på spray fungerte utmerket (sån som på reklame spray på og tørk av og vips det var det) Hvit svamp fra 3M er oxo veldig bra. Sitér dette innlegget www.songembf.com Link to post
SF Svart 7.April.2008 Del på Facebook Svart 7.April.2008 Det finnes vinylrens - og vinyl impregnering. siste er like viktig som rensen slik at skaien ikke suger til seg masse skitt. Har du forslag til god vinyl imbregnering, Bitteliten? Har montert de omtrekde putene i SeaRay'en i dag og de var veldig hvite og det kom lett flekker . Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Odd Thomas Svart 7.April.2008 Del på Facebook Svart 7.April.2008 Jeg bruker den gule boksen med skurepulver fra Diamant. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.