Jump to content

kan noen hjelpe å finne bilder av en slik båt jeg har?

Rui lui

Recommended Posts

har letet å letet men finne ikke bilder av en slik båten jeg har!! westcruiser 32 1972 mod med ac.hadde blitt veldig glad om noen kunne hjelpet meg her?

hilsen Ruilui

]

• 2 weeks later...

Hei, jeg har bilder .en eller annen plass av en lignende. Dette er jo båter som stort sett ble laget for transport. Ble brukt mye som skyss båter av alle slag.

Jeg var i Ålesund å så på en i 2005 tror jeg det var. Skal legge ut bilder av den når jeg finner bildene. Mener å huske den hadde akterkabin, Var en ombygd skyssbåt. Den jeg så på hadde 2x 240 hk Ford . toppfart ca 17 knop. tror den ble solgt for 490` en flott og trygg båt..

Når det gjelder hvordan den orginalt så ut, er det ikke sikkert den så ut i det hele tatt. Sannsynligvis med benker og enkle bord. Men dette er bare gjetting.

Mvh

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

hei pjolter..det hadde vært supert om du hadde funnet disse bildene :flag: men kan det være samme båt??jeg har en tamd 70c båtkortet og kjøpskontrakten sier 280hk. vp sier 200hk. jeg sier uannsett 19.7 mil på max:-)

]