Rui lui Startet 8.April.2008 Link til dette innlegget Startet 8.April.2008 har letet å letet men finne ikke bilder av en slik båten jeg har!! westcruiser 32 1972 mod med ac.hadde blitt veldig glad om noen kunne hjelpet meg her? hilsen Ruilui Sitér dette innlegget ] Link to post
skage Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 (redigert) Men klarer du ikke og finne et bilde av din egen båt først da, det vil vel trolig lette arbeidet for oss andre, eller hva tror du selv om det. Redigert 9.April.2008 av skage (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 joda kan legge ut et som jeg har dette er det beste jeg har av båten nå. Sitér dette innlegget ] Link to post
-Matros- Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Har du prøvd google? Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Rui lui Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 jepp har søkt der også.trodde westcruiser var en båt det var bygget en del av? Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 hmm ikke lett dette Sitér dette innlegget ] Link to post
moosewine Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Hvorfor er det så viktig med bilder? Du vet jo hvordan den ser ut? Sitér dette innlegget . Link to post
Rui lui Svart 10.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 fordi jeg skal innrede båten og vil gjerne se hvordan den har sett ut Sitér dette innlegget ] Link to post
Bitteliten Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 jeg forsøkte også å søke litt men fant ingen bilder. kanskje det beste er å kontakte produsenten og høre om de har noe dokumentasjon? Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Ser av datoen på bildet at det er tatt 29.01.2022. Båten er faktisk ikke produsert ennå Er litt sience over dette. Ellers fant jeg ikke noe Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
chagall Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 (redigert) fordi jeg skal innrede båten og vil gjerne se hvordan den har sett ut Hei, kanskje du kunne få noen fler opplysninger her: http://www.ydstebo-marine.no/ Redigert 10.April.2008 av chagall (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 10.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 nei stemmer det..skal bygge båten i 2022 skal prøve den linken. Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 10.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 har nå sendt mail til ydsteb...skal bli spennende å se hva di svarer:-) Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 11.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 dårlig med svar derfra!så jakten fortsetter Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 23.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 prøver å be om litt hjelp igjen her:-) Sitér dette innlegget ] Link to post
Pjolter Svart 23.April.2008 Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 Hei, jeg har bilder .en eller annen plass av en lignende. Dette er jo båter som stort sett ble laget for transport. Ble brukt mye som skyss båter av alle slag. Jeg var i Ålesund å så på en i 2005 tror jeg det var. Skal legge ut bilder av den når jeg finner bildene. Mener å huske den hadde akterkabin, Var en ombygd skyssbåt. Den jeg så på hadde 2x 240 hk Ford . toppfart ca 17 knop. tror den ble solgt for 490` en flott og trygg båt.. Når det gjelder hvordan den orginalt så ut, er det ikke sikkert den så ut i det hele tatt. Sannsynligvis med benker og enkle bord. Men dette er bare gjetting. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
chagall Svart 23.April.2008 Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 Westcruiser har bygget forskjellige typer . Se link: http://www.ydstebo-marine.no/westcruiser24.html Ligner en del på disse. Muligens bygde De kun en 32 `foter ? Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 23.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 hei pjolter..det hadde vært supert om du hadde funnet disse bildene men kan det være samme båt??jeg har en tamd 70c båtkortet og kjøpskontrakten sier 280hk. vp sier 200hk. jeg sier uannsett 19.7 mil på max:-) Sitér dette innlegget ] Link to post
Øya Svart 23.April.2008 Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 Synes den ligner endel på Apollo 32 jeg. Kanskje kan den gi deg noen tips. På google finner du mye om den. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Pjolter Svart 26.April.2008 Link til dette innlegget Svart 26.April.2008 Du verden. utrolig hva man husker og har lagret på plasser de faktisk skal ligge !!! Her er bildene jeg fant. Er vel ikke helt lik men,,, Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Rui lui Svart 27.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 nei ikke helt samme båt:-)men takk for innsatsen. Sitér dette innlegget ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.