Nils1 Startet 9.April.2008 Link til dette innlegget Startet 9.April.2008 Hei Hadde ikke det vært stilg ? En gammel Brunvoll som startet opp som ringelyd ? Men problemet er å få tak i lydfilene - finnes jo masse sider med motorlyd - men selve lydfilen - ? Wav / mp3/ eller noe ? Mener ikke at det skal være tilsnikelse og gratis - betaler gjerne for det - noen som vet ? Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 DENNE? :o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Guest Avmønstret# Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Skal vel være mulig å gå rett til fila med nettleseren i mobilen, laste ned og sette opp som ringelyd? Skal prøve med min SE W ettellerannet halvgamle mobil. Sitér dette innlegget Link to post
hengefjes Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 (redigert) Dette er et opptak av Voldaen som står i M/K Vally. Tatt opp litt på avstand på en prøvetur etter full renovasjon. I den samme mappen ligger forøvrig et par videoer med oppstart av Brunvoll L2, og oppstart av Union Redigert 9.April.2008 av hengefjes (see edit history) Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Nils1 Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Takker alle for svar - voldaen og sabben fra hhv hengefjes og Walter_S er rett sort filer . :-) mp3 aller beste hadde vært oppstart av en brunvoll eller finnøy - men det som jeg finer på nettet er vbare som lenker uten tilgang til selve lydfilen .-)) men for øyeblikket ringer min mobil med ca 10 sek sabb G som går over i volda på prøvetur :-)) litt morro skal man ha Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 men for øyeblikket ringer min mobil med ca 10 sek sabb G som går over i volda på prøvetur :-)) litt morro skal man ha Har du en bruksanvisning ( etter teskje-metoden) hvordan du får lyden inn på telefonen? Mvh. Hafrsfjord Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Har du en bruksanvisning ( etter teskje-metoden) hvordan du får lyden inn på telefonen? Mvh. Hafrsfjord kommer litt an på hvilken tlf du har :-) Men du må kunne kople mobilen til PC via kabel eller Bluetooth. hvilke mobil merke har du ? Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Morsomt:) En kollega har en av systemalarmene våre som sms lyd... Kvekker bra til hver gang han får melding:) - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Nokia 6300. Har jo kabel fra mobilkameraet til PCen, men det er vel kanskje ikke det du tenker på? Har Blåtann på mobilen men ikke på PCen. Sitér dette innlegget Link to post
hengefjes Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 aller beste hadde vært oppstart av en brunvoll eller finnøy Jeg kan iallefall skaffe deg lyd av en Finnøy. Mye mulig jeg har Brunvoll liggende også. Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Herman Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 DENNE? :o) FANTASTISK! Endelig noe annet enn den kjedelige ring-ringen! Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Nils1 Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Nokia 6300.Har jo kabel fra mobilkameraet til PCen, men det er vel kanskje ikke det du tenker på? Har Blåtann på mobilen men ikke på PCen. Ok. Når du kjøpte mobilen fulgt det sans med et program som heret Nokia PC Suite. Hvis ikke kan du laste det ned her http://pcsuite.nokia.no/download.php Finn din telefon i tabellkolonnen til venstre og klik på blå lenk til høyre i tabellen. Deretter velger du norrsk versjon og laster ned og innstallerer på PC Programmet er veldig enklet og bruke - du kopler sans til med samme kabel du bruker til bilder filene overfører dumed "dra og slipp "slik du gjør oi Windows bare gi et ord om det skjærer seg Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Jeg kan iallefall skaffe deg lyd av en Finnøy. Mye mulig jeg har Brunvoll liggende også. Aldeles strålende. Kona mener bestemt det er i ferd med å rable for meg - utfra at jeg legger inn motorlyder som ringelyd. Tilbød henne å legge i lyden av symaskinen hennes på sin mobil Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 (redigert) En enklere metode er rett og slett og ta opp lyden rett fra høytalere til mobilen, (Lydinnspilling/taleopptak), og så bruke denne som ringetone. Da er man ikke avhengig av rett filformat. :) Som også nå har Sabb + Volda som tone Redigert 9.April.2008 av vikers (see edit history) Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Hafrsfjord Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 bare gi et ord om det skjærer seg Takker og bukker . Må gå på jobb nå, men skal teste dette i morgen . Mvh. Hafrsfjord Sitér dette innlegget Link to post
Per T Kålin Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 MP3! Walter sin motor er veldig bra, men jeg kunne tenke meg en motor fra tomgang og opp i litt mere pådrag, og måseSKRIK i bakgrunnen er heller ikke å forakte. Jeg hadde ei lang lydfil med en Marna til sjøs, men finner den ikke igjen. Sitér dette innlegget Link to post
hengefjes Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Norsk Fiskeværsmuseum har utgitt denne cden. Der finner du en masse snadder som du kan rippe til mp3. Noen av opptakene der er gjort her på fartøyvernsenteret i Gratangen. Kommer tilbake med opptakene jeg lovet tidligere. Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
vikers Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Her har dere lydene!!!! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Nils1 Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Norsk Fiskeværsmuseum har utgitt denne cden.Der finner du en masse snadder som du kan rippe til mp3. Noen av opptakene der er gjort her på fartøyvernsenteret i Gratangen. Kommer tilbake med opptakene jeg lovet tidligere. Den er herved bestillt :-)) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Noen som har en bra seilbåtlyd for mobilen..? lyd fra seiling på lens for samtaler en egentlig ikke vil besvare, fall som slår mot masta kunne vært kjekt som meldingstone, eller kanskje en baugpropell som vekkertone Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Sleipner93 Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Her har dere lydene!!!! Den lyden som de har på Finnøy motoren der skulle jeg gjerne hatt! Kan bli litt ensformig med bare tomgangs-dunking. På finnøyen var det litt endring i turtallet, noen som vet hvordan jeg kan skaffe lydfilen de har der? Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Noen som har en bra seilbåtlyd for mobilen..? lyd fra seiling på lens for samtaler en egentlig ikke vil besvare, fall som slår mot masta kunne vært kjekt som meldingstone, eller kanskje en baugpropell som vekkertone hehe - humoristen :-)) du er i samme "båt" som kona som lurte på om jeg ikke kunne bruke lyden etter at motoren var stoppet :-) Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 noen som vet hvordan jeg kan skaffe lydfilen de har der? er nettop det som er problemet Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Noen som har en bra seilbåtlyd for mobilen..? sett mobilen i "flight mode"...........o bare nyt...... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Noen som har en bra seilbåtlyd for mobilen..?Lyden når seilene slippes opp idet seilbåten siger inn på gjestehavnen en stille og rolig sommerkveld og får folk til å skvalpe med ankerdrammen, må vel være en effektiv ringetone? :lol: Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.