runes Svart 22.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2008 Fysj..... Det var stygt sagt. Er motorbåtførere harry?? Her er du litt kategorisk Nei, selvfølgelig er ikke alle motorbåtførere harry, bare de med båter kjøpt for svarte penger og de som tar litt for stor plass og snakker litt for høyt. Skulle selv ønske at jeg hadde motorbåt de siste dagene - er nettopp ute av Göta Kanal og det var ikke ideelt når man stakk 2,20. Godt å være ute i Stockholmsskjærgården. Smøgen stengt ? mener du at det ikke er mulig å ligge der eller bare at bodene på bryggekanten ikke er åpnet enda ? Det var fysisk mulig å ligge der men det var annleggsarbeider ved kaia med et eller annet undervannsbor som bråket noe helt infernalsk fra 07 -20 og det var så og si ingenting som var åpent - dro til Kungshamn istedet, der bor det jo folk i virkeligheten også Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
Viksund Bravo Svart 22.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2008 Nei, selvfølgelig er ikke alle motorbåtførere harry, bare de med båter kjøpt for svarte penger og de som tar litt for stor plass og snakker litt for høyt. Det blir noe annet God seilas videre Mvh Christian Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.