Danmo Startet 10.April.2008 Del på Facebook Startet 10.April.2008 jeg har en 30 hk johnson påhengsmotor. lurer på om det er muligheter for å få el-start på den? husker ikke hvilken modell det er. men fikk den uten el-start, og vil egentlig tro den ikke er laget for det. hørte med noen "eksperter", og de mente at det var mulig. det er ikke krans på svinghjulet, så det er også noe jeg må skaffe i såtilfelle. Om det er mulig, er det noen som vett hvilken som kan passe til min motor? har noen bilder her om det hjelper. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 10.April.2008 Del på Facebook Svart 10.April.2008 Tror det skal gå an og få EL-start på den. Du må ihvertfall bytte den braketten på styrbord side av motoren så det står 30"BTC på. Her må du ha en brakett som startmotoren kan festes på... Så må du skaffe en startkrans, jeg vet ikke om de er løse eller støpt i svinghjulet? Visst de er støpt med svinghjulet må du få deg et nytt svinghjul med startkrans. Bilde Her kan du se forskjellen på brakettene (Dette er en 1973modell). Du trenger en ligende brakett som del Nr. 55 (Nede i høyre hjørne) som passer din motor. Sitér dette innlegget Link to post
Danmo Svart 10.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2008 ok takk vett du om en internett side de seller slike deler billig? Sitér dette innlegget Link to post
vanntrivsel Svart 10.April.2008 Del på Facebook Svart 10.April.2008 Tror det skal gå. Sats på brukte deler for ellers blir det kostbart http://www.(-- reference to evil site removed --)/forum/index.php?showtopic=4600 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.