Grei kar Startet 10.April.2008 Del på Facebook Startet 10.April.2008 Jeg skal kjøpe ny slepe jolle og har nå to båter på hånden.Det står mellom Grand 300 og Valiant dynamic 300. Jeg tenkte å sette på min 9.9(15) hk yamaha motor.Noen som har erfaring med disse to båtene og meninger ang. kvalitet, fart, sjøegenskaper osv. Sitér dette innlegget Link to post
Tommy_H. Svart 11.April.2008 Del på Facebook Svart 11.April.2008 (redigert) Hei! Jeg har en Grand 300 med 9,9 (15)hk yamaha og styrekonsoll. Den fulgte med båten jeg kjøpte sist høst, så jeg har bare fått prøve den et par turer. Virker ok nok, går som en kule. Trenger slalombriller for å holde tårene vekke! Litt tung kansje, båt og motor veier 100 kg + bensintanken. Balticen blir litt sid på ræva når motor er på plass på rekkverket og båten henger i davitene. Kvalitetsmessig god nok så langt! Farten har jeg ikke fått målt enda, men den går lett i plan og ca 15 knop med 3 personer ombord. Yamahaen er en kjempegod motor. Redigert 11.April.2008 av Tommy_H. (see edit history) Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
Valianto Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Har en Valiant dynamic 340 er ikke 300 men... Veldig stabil båt . Jeg har midtstilit jockey konsoll.. Gikk vel ca. 25-28knop med 9.9 mariner 2t(er ikke helt sikker men noe rundt der) Veldig fin båt forøvrig. Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.