Jump to content

Pris på Bayliner 1600 Ls 1998/Evinrude 90hk 1995?

Patnyg

Recommended Posts

Hei alle sammen. :smiley:

Nå som jeg snart avslutter på vidregående skole, skal jeg videre og studere.

Og da blir det en del pendling, mye skole og mindre fritid, altså mer bruk av bil, og mindre bruk til båt.

Jeg vurderer da sterkt og selge båten, for og bruke pengene på bil og studie.

Båt skal jeg ha så fort jeg er ferdig med å studere igjen, kanskje jeg kjøper det mens jeg studerer hvis tiden sier det og lommeboka, vi får se.

Skolen jeg har tenkt og gå er maritim linje, Skipsfart og logistikk, for og gå videre til å bli skipsmegler.

Men, da lurte jeg på.

Jeg har en bayliner 1600 Ls, 1998 model. På denne sitter det en 1995 modell 90 hk evinrude, som jeg har hatt overhalling på, byttet olje, impeller, bendix drev, anoder osv.

Selveste båten er det helt ny vindskjerm. Jeg har nettopp kjøpt splitter ny kalesje. det er teppe i båten. jeg har byttet styrekabel, og satt på litt annet ekstra utstyr som ikke har mye verdi.

Båten gjør mellom 35-37 knop. Jeg kan fikse henger.

Men spm er, hva tror dere prisen er for denne båten? Bare en ca pris, jeg vet det er vanskelig for dere og sette en pris på den, pga at dere ikke har sett den i virkeligheten, prøvd den osv. Men dere har jo et båthode alle sammen.

Bilder av båten;

dsc00015.jpg

ghjk.jpg

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Pris på båt.? .

Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK i tittel er forbudt.

For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette