jørn Startet 11.April.2008 Link til dette innlegget Startet 11.April.2008 Da er jeg i full gang med å gjøre båten vårklar Jeg har en vannutskiller av typen på bildet under. Hvordan ser denne ut inne i? Er det filter som skal skiftes? Hva slags fett skal jeg bruke på denne pakkboksen? Hilsen Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 (redigert) Inni vannutskilern er det en kous som dieselen renner over, Denne bør åpnes og renses. kjøp fett til påhengsmotorer, dette er vannfast . Redigert 11.April.2008 av bernt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Hei Jørn, er det ikke et filter som er vist i underkant av vannutskilleren i det øverste bildet, med et lite rødt bånd? De fleste vannutskillere jeg kjenner til har utskiftbart filter. Jeg synes jeg kjenner den filterholderen du viser fra en tidligere båt. Anvendt vannfast fett, det finnes flere aktuelle merker. Sitér dette innlegget Link to post
jo_no Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Vannutskilleren ser slik ut Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 11.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Takk for svar folkens, da er jeg mye klokere Bernt: det som er under er bare bunnen av en soloflaske Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.