Wandalen Startet 11.April.2008 Del på Facebook Startet 11.April.2008 Er det noen her som har noen erfaring/anbefaling i og rense tepper i båt som er limt fast til dørken? Jeg har en Amerikansk båt og de elsker jo tepper, det likner de 80 talls vegg til vegg teppene som var vanlig før. Jeg skal rive de bort med hud og hår å erstatte de med skipsgulv. Men det ser ikke ut til at jeg rekker dette før ferien så derfor må jeg gjøre det beste ut av de som ligger der nå. Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 11.April.2008 Del på Facebook Svart 11.April.2008 hei wandalen jeg renset nettopp mine tepper i en bayliner 2855 fikk leid meg en tepperenser ifra karcher liten hendig sak ingen problemer etter 1 times arbeid var alt renset til og med trekket på skottet akkurat som nye mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 11.April.2008 Del på Facebook Svart 11.April.2008 Hei! Flott! Jeg skulle akkurat til å spørre om det samme. Brukte du noe rensestoff først, eller er dette damp? Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 11.April.2008 Del på Facebook Svart 11.April.2008 dette rengjøres med tabeletter som du har oppi varmtvannet i renseren fåes også hos karcher men husk bruk varmt vannn mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Wandalen Svart 11.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2008 hei wandalen jeg renset nettopp mine tepper i en bayliner 2855 fikk leid meg en tepperenser ifra karcher liten hendig sak ingen problemer etter 1 times arbeid var alt renset til og med trekket på skottet akkurat som nye mvh Mewa 2 Saftsuse! så flott ! Hvor er det vanlig og få leid slike maskiner? ... Og tusen takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Batilla Svart 12.April.2008 Del på Facebook Svart 12.April.2008 I butikker som selger tepper, noen malingsbutikker har også. Der har de også tepperensmiddel. Mange tar 0,- i leie for maskinen, men mye for tepperensmiddelet. Selv har jeg en våtstøvsuger og bruker en blanding av Ajax og flytende tøyvaskemiddel i vaskevannet som jeg sprayer på med en pumpekanne. Batilla Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 12.April.2008 Del på Facebook Svart 12.April.2008 du kan prøve en plass de leier ut maskiner eventuelt der de selger karcher mvh Mewa2 Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 12.April.2008 Del på Facebook Svart 12.April.2008 Jeg har hørt at Bautas leier ut slike. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.