Jump to content

Rengjøring av fastlimte tepper?

Wandalen

Recommended Posts

Er det noen her som har noen erfaring/anbefaling i og rense tepper i båt som er limt fast til dørken? Jeg har en Amerikansk båt og de elsker jo tepper, det likner de 80 talls vegg til vegg teppene som var vanlig før.

Jeg skal rive de bort med hud og hår å erstatte de med skipsgulv. Men det ser ikke ut til at jeg rekker dette før ferien så derfor må jeg gjøre det beste ut av de som ligger der nå.

:smiley: hei wandalen jeg renset nettopp mine tepper i en bayliner 2855 fikk leid meg en tepperenser ifra karcher liten hendig sak ingen problemer etter 1 times arbeid var alt renset til og med trekket på skottet akkurat som nye :cheers:

mvh

Mewa 2

Saftsuse! så flott ! Hvor er det vanlig og få leid slike maskiner? ... Og tusen takk for svar :smiley:

I butikker som selger tepper, noen malingsbutikker har også. Der har de også tepperensmiddel. Mange tar 0,- i leie for maskinen, men mye for tepperensmiddelet. Selv har jeg en våtstøvsuger og bruker en blanding av Ajax og flytende tøyvaskemiddel i vaskevannet som jeg sprayer på med en pumpekanne.

Batilla

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...