Rui lui Startet 11.April.2008 Del på Facebook Startet 11.April.2008 hei når jeg kjører thrusteren til styrbord bråker den ganske mye..mot barbord er den ganske behagelig.skal det være sånn? Sitér dette innlegget ] Link to post
Ben Sin Svart 11.April.2008 Del på Facebook Svart 11.April.2008 Vår har også forskjellig lydbilde til babord og styrbord. Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 11.April.2008 Del på Facebook Svart 11.April.2008 Har begge to en thruster med singel propell? Henger støyen sammen med hvem side propellen sitter på? Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 11.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2008 jeg har enkel propell. Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 11.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2008 har en sp 55 sleipner sidepower. Sitér dette innlegget ] Link to post
Mix Svart 11.April.2008 Del på Facebook Svart 11.April.2008 Denne skyver bedre og bråker mere den ene veien, pga singel prop. Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 11.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2008 ok.takk for infoen. Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 11.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2008 en liten ting til:kan det høres ut som om et lager er gåent? Sitér dette innlegget ] Link to post
880 Svart 11.April.2008 Del på Facebook Svart 11.April.2008 Byttet propell på dingsen i år, byttet den gamle ut med en ny sak Sleipner leverer med de nye trusterene. Denne propellen ga et mye lavere støybilde og mere trøkk ... Levers med mod sett for eldre modeller. Kan bare anbefales.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Blue_Dragon Svart 11.April.2008 Del på Facebook Svart 11.April.2008 I den nye båten så er det svært lite lyd i fra baugpropellen. I den gamle båten så var det vel mye lyd synes jeg. Tror denne hadde en feil med slangen til smøringen. Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 11.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2008 hva kostet noe sånt da? Sitér dette innlegget ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.