Allan E Startet 11.April.2008 Del på Facebook Startet 11.April.2008 Hvem skal seile ARC regattaen fra canariøyene over til Barbados 2009? Er det noen fra forumet her som skal? Vi sitter her nå å snakker om ferien 2009 og det kunna ha vært en fin ferie tur. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 12.April.2008 Del på Facebook Svart 12.April.2008 Hva slags regatta snakker du om nå? ARC går fra Las Palmas 3. helgen i november hvert år. Målgang i Rodney Bay, St. Lucia. Noen ARC regatta med målgang på Barbados er jeg ikke kjent med, hvor finner du info om den? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Krimart Svart 12.April.2008 Del på Facebook Svart 12.April.2008 Barbados var faktisk slutthavnen i de første ARC- rally'ene (Dette er egentlig ikke en regatta (race), men en rally dvs. pr. def. "a long-distance non-competitive "race" or passage-in-company for cruising boats" selv om ARC nok er mer konkurrasnepreget enn andre rally's som er mer som en konvoi) http://www.worldcruising.com/arc/event_info.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 13.April.2008 Del på Facebook Svart 13.April.2008 Hvem skal seile ARC regattaen fra canariøyene over til Barbados 2009? Er det noen fra forumet her som skal? Å krysse Atlanteren står ikke så høyt på listen over ting jeg har planer om å gjøre egentlig, men det er vel "Plan B" (eller C) for en sertifikatkvalifisering jeg kunne tenkt meg å få unna i 2010. (Plan A er tur/retur Skottland-Island.) Er det derimot spørsmål om å stille som mannskap for turer på hin side av dammen så skal jeg være rask til å få opp planleggingskalenderen. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 13.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2008 Jeg tok feil, trodde at Barbados var målplassen. Men det kunne vært moro å seil mannskap på denne regattaen. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 13.April.2008 Del på Facebook Svart 13.April.2008 Jeg mener Tempest med sin Bavaria 36 skal over. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Sjøtummel Svart 13.April.2008 Del på Facebook Svart 13.April.2008 (redigert) Hva slags regatta snakker du om nå? ARC går fra Las Palmas 3. helgen i november hvert år. Vi bør heller ikke glemme "returseilasen" ARC Europe. Ikke så mye mediaomtale, men den må jo være et funn for dem som har kjøpt båt i karibien og skal seile hjem. http://www.worldcruising.com/arceurope/itinerary.aspx Det er påmeldt en norsk båt i år http://www.worldcruising.com/arceurope/entries.aspx Redigert 13.April.2008 av Sjøtummel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 13.April.2008 Del på Facebook Svart 13.April.2008 Jeg mener Tempest med sin Bavaria 36 skal over. Det stemmer det, men eg håper vi har kommet over før det har blitt 2009 Vi deltar på ARC med start fra LasPalmas 23.november 2008. Følg gjerne med oss på vår hjemmeside! Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.