Jump to content

Solcelle drevet ankerlanterne

Dekken

Recommended Posts

Siden jeg ligger i bøye hadde jeg hatt lyst til å gjøre medseilere oppmerksom på båten når fortøyet. Det er jo en hel del av Kamikaze piloter ute og kjører i fylla om natta og hvis jeg kunne gjøre dem litt oppmerksomme på at her ligger det en for anker eller i bøye så er det vel en liten mulighet for å unngå kollisjon.

Har noen greie på en billig enkel solcelledrevet lyskilde som kan brukes som "anker/bøye landterne" Gjerne med skumringsautomatikk.

Takk Fokus, bare så synd at de mest aktuelle for ombygging ikke var tilgjenglige. Får purre på dem og spørre når de kommer inn. Ellers er nok dette en god greie. Batterier lader jeg en sjelden gang når jeg ligger til kai eller også når motoren er igang. Har masse batterikapasitet, men med lekk treseilbåt ønsker jeg ikke å bruke opp strøm til landterner som kunne vært til reserve for lensepumpa. Er nok litt paranoid når det gjelder strøm kan ikke få nok ampere virker det som......

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...