Rui lui Svart 19.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2008 hei glek.problemet er at strømmen i panelet slår seg av uannsett hvilken vei jeg kjører..etter jeg slipper feks styrbord knappen så må jeg slå på panelet igjen. Sitér dette innlegget ] Link to post
gunped Svart 19.April.2008 Link til dette innlegget Svart 19.April.2008 Hadde samme feil på panelet i den forrige båten.Fikk nytt fra Sleipner,alt ok.Forsto det slik at dette ikke var noen uvanlig feil. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 19.April.2008 Link til dette innlegget Svart 19.April.2008 Skulle få min nye SP60 ferdiginnstallert til helga (er vel samme som SP55, med ny propell?). Fikk beskjed fredag ettermiddag om at den kun gikk en vei, og at et rele var synderen. Iflg. han som monterer har han aldri hatt trøbbel med Sleipner, men nå begynner jeg å tvile... Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 19.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2008 hva måtte du bet for nytt panel? Sitér dette innlegget ] Link to post
Fantino Svart 19.April.2008 Link til dette innlegget Svart 19.April.2008 (redigert) Red: Svarte på det noen andre ble spurt om (tror jeg).. Redigert 19.April.2008 av Fantino (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glek Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Hei ruilui ! Ja, det gjør det. Men det er en meget enkel sak og koble om på baksiden av panelet. Jeg er ganske så sikker på at dersom du kan koble om og få trusteren til å virke begge veier ved og bytte om på ledningene så må panelet byttes. Jeg fikk forøvrig beskjed fra Sleipner at det ikke var forbundet med noen fare å tvangskjøre relèet. Forstår jeg deg rett så kan du tvangskjøre ved å holde inne begge ON-knappene og bruke joistikken eller tuch-panelet samtidig. Men dette er jo ikke noe varig løsning. Mvh. glek Sitér dette innlegget Link to post
glek Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Hei ruilui ! Ja, det gjør det. Men det er en meget enkel sak og koble om på baksiden av panelet. Jeg er ganske så sikker på at dersom du kan koble om og få trusteren til å virke begge veier ved og bytte om på ledningene så må panelet byttes. Jeg fikk forøvrig beskjed fra Sleipner at det ikke var forbundet med noen fare å tvangskjøre relèet. Forstår jeg deg rett så kan du tvangskjøre ved å holde inne begge ON-knappene og bruke joistikken eller tuch-panelet samtidig. Men dette er jo ikke noe varig løsning. PS: Tror nytt panel ligger på runde 1500-1800,-kr. Dette finner du i prislista til Sleipner på nettet. Mvh. glek Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 20.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 hei glek..du har nok misforstått litt.jeg trykker på begge on knappene,da lyser det i panelet og jeg kan kjøre begge veier!etter jeg har kjørt,så må jeg trykke begge on knappene på ny..sånn fortsetter det helt til jeg er ferdig å bruke thrusteren. Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 20.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 ja nå har jeg blitt i tvil ang en annen ting..når jeg grønn(styrbord)knapp,skal ikke båten svinge til styrbord da?? Sitér dette innlegget ] Link to post
glek Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Hei ruilui ! Nettopp det er akkurat det jeg mener. Jeg har ikke misforstått. Nøyaktig det samme problemet hadde jeg. Kan hende jeg ikke har klart å formidle dette på en god nok måte. Beklager i såfall. Jo flere fakta du kommer med desto sikrere blir jeg i min konklusjon. Lån eller bytt til annet panel... Mvh. glek Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 20.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 aha..gjerne jeg kan begynne å lese litt bedre heller:-) men da stemmer det at trykker jeg grønn så skal båten svinge til styrbord samme vei som pila på panelet? Sitér dette innlegget ] Link to post
gunped Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 hva måtte du bet for nytt panel? Fikk nytt panel gratis da dette var innenfor reklamasjonstiden. Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 20.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 ok Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 22.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 til orientering så har jeg nå byttet panelet..kjøpte en joystick hos maritim.fungerer nå utmerket:-)prisen der er forøvrig rett under 1200kr.hvis noen skulle lure. Sitér dette innlegget ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.