nor star 290.. Startet 14.April.2008 Link til dette innlegget Startet 14.April.2008 har en et år gammel nor star lurer på om det er vits i å bruke polish før jeg går over med voks nå som tiden er inne til vårpuss, har stående en flaske med akrylpasta fra forrige båt noen som vet om dette er kraftige slipemiddler i denne? kan denne påføres for hånd eller kun med maskin? savner en test av diverse båtpleie produkter, en jobb for båtmagasinet kansje. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Jeg skal prøve TC Nano på min. Fikk to flasker på båtmessen "billig". Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 14.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 snakket med en som brukte dette i fjord han velgte å ikke bruke dette i år pga han mente det ikke var verdt prisen. brukte på min tidligere scand max wax akrylpasta og hardvax den svarte stripa såg ut som nylakkert med det ble påført med maskin synes dette var endel jobb samtidig som skvetter endel Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 (redigert) Å bruke max wax akrylpasta på den nye båten kan ikke være nødvendig. Ta et strøk med polish og gå over med max wax hardwax / glans etterpå. Resultatet blir bra og holdbarheten god er min og andres erfaring. Brukte Tcnano i fjor på skroget, er noe usikker på resultatet. Ser greit ut, men om det er verdt prisen kan kanskje diskuteres. Redigert 14.April.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.