GeirKS Svart 11.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 Ferie i Polen ja.Når du kommer innen VHF rekkevidde av Swionoucje Port Control så er det bare å melde fra på Ch 12.Fortøy foran sprit&sigarett båtene på sydvest siden av havna.Det er2 svære gantry kraner på nordøst sida så det er rimelig lett å finne. Du trenger Nasjonalitets bevis,Radio sertifikat,Crew List.Resten ordner toll tull gutta når de inspiserer deg.Ikke gå til andre steder enn til ventekaia uten å informere Port Control først. Ja, visst! Her sitter jeg og lurer på hvor påsketuren går... Det var et bra tips hvis det blir høvelig vind. Hvor nøye er det med dette nasjonalitetsbeviset hvis papirene ellers er OK? GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 Najonalitetsbeviset er båtens "Pass", og jeg har vel mine tvil om man slipper inn i Polen uten pass - uansett om man går på to eller flyter på sjøen . . . . mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Krapyl Svart 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 Najonalitetsbeviset er båtens "Pass", og jeg har vel mine tvil om man slipper inn i Polen uten pass - uansett om man går på to eller flyter på sjøen . . . . mvh Poseidon Menes det med nasjonalitetsbevis -Identitetsbevis for fartøy- utstedt av Sjøfartsdirektoratet? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Slagskibet Svart 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 De godtar,sier agenten vår,det meste inkl. reg.kortet fra Smbåtregisteret.Får du trøbbel så kan du ringe +48 601 408 191 og si du kjenner meg så hjelper han deg. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 Innlegget må sees i sammenheng med Gunga's utskeielser på morgenkvisten (tannhjul, kjedehjul, western...) Ja,hans inntak av mild franske vin som Martell Cognac til frokost er ikke patent alltid :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 Og Poseidon,det er steder langs grensa mellom Polen og Tyskland hvor det er mulig å gå frem og tilbake uten pass.Helt lovlig.Ett av disse stedene er ved Swinoucje. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 Ja,hans inntak av mild franske vin som Martell Cognac til frokost er ikke patent alltid :lol: Idag sitter jag faktiskt i Göteborg, var ute o shoppa på Lunsjen på Hjertmans til maskin MD31 1 Vevhusfilter 370 :- 1 Luftfilter 210 :- 1 Axel zinkanod 202 :- ----------------------------- 782 SEK Hur fan tror ni man skall ha råd til Martell, får ju drikke vann resten av våren............ ja det er klart ngn Polsk öl skall vel få plats i budgetten Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.