Fusebox Startet 15.April.2008 Del på Facebook Startet 15.April.2008 Haaar vi det BRAAAAAAA ? 1 : Hver gang motoren starter uten å reparere først 2 : Når sola skinner, og regnet holder seg hjemme der det bor (i Bergen ?) 3 : Hver gang jeg har handlet øl, og kona for sikkerhets skyld også har handlet øl 4 : Hver gang jeg treffer kjente utpå sjøen 5 : Hver gang vi blir kjent med nye venner på sjøen 6 : Når barna spør om vi snart skal på båttur 7 : Når kona spør om vi ikke skal ut en tur snart ...og myyyyye myyyye mer :-) Sitér dette innlegget Link to post
Seiljåtten Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 -Når hun baker pizza ombord -Folk som stiller opp og hjelper til med fortøyningene når man kommer inn. Da føler man seg velkommen -Sjøvannstemp på over 20, for da er det sommer -Krysse skagerak når det er så stille at man kan speile seg i havet. -Soloppgang på vei til skagen, mens de andre ligger og sover. -Lensekaffi Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Alle de glade menneskene Foreslår max en positiv ting pr. hode, ellers blir det fort stopp. Sitér dette innlegget Link to post
Penny Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Hver tur jeg slipper å starte motoren. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Når regndressen er ubrukt og solkremen er fremme. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
jørn Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Når lønninga har kommet, og det er tilbud på båtutstyr Sitér dette innlegget Link to post
Fibso Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Det nye bordet vårt Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Om natta, sent i juni, på vei over Kattegat, oppe på overdekket, med fullstendig havblikk og Anholt syd i horisonten: Da er alt annet glemt - slike opplevelser sitter som "spikret". Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Båt på vannet. BP treff, det ser jeg frem til hvert år Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Å være ombord , holder leeenge det for meg . En dag uten en tur ombord , da må jeg være veldig syk og holde senga tipper jeg . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Astor Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Å finne en stille krok ved kysten Å møte gode venner i en gjestehavn Å være på vei Å gjøre båten sikker og sjøklar Å tusle ut av havna med kona Å tusle gjennom blankt vann uten annen krusing på vannet enn egen hekkbølge Å reise ned i havna å treffe båtkompisene Å kunne være her på baatplassen og kunne utveksle erfaringer og knytte nye kontakter mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Akult Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Å sovne i båten - trett etter en dag i sjøluft - helst med litt bølger slik at man sakte duver inn i søvnen ... Sitér dette innlegget Link to post
terapi Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 -Vindstille og havblikk. -Snekkedunk og en kald øl. -Hyggelige og hensynsfulle båtførere. -God tid. -God sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordrafting Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Hei Mange fine båtopplevelser her. Jeg tar med noen til: liker meg også ute i 34 fot RIB i 10m bølger, gjerne at man får noen bølger slått over båten. Slik at man kjenner at man lever, men ikke for lenge om gangen. Men trives også på blank hav med masse sol, og bare stoppe motorene ligge å drive intil man kommer for nærme land. Sitér dette innlegget Har nå to yamaha F350 i drift på samme båt Link to post
Enzo Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Nattseilas Tønsberg -> skagen inkludert å seile gennaker i mørket så man må bruke lommelykt for å trimme seilet , da får jeg ståpels av stillheten som er krydret med akkurat så mye spenning at jeg holder meg våken. perfekt Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Gass-spaken skyves forrover på maks. båten løftes opp av vannet og man snur seg tilbake å ser perfekt symetriske bølger etter båten som suser i vannskorpen. Sitér dette innlegget Link to post
Per T Kålin Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Terjea, ... Jeg gjør deg klinkende oppmerksom på at du har gitt meg en særdeles god ide til mitt salongbord. Det har liksom mangla noe der i midten. Takk,,,,.... Hilsen Per Sitér dette innlegget Link to post
Per T Kålin Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Salt!....... Du glemte å nevne MORILDEN. Per Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 - Shhh- lyden når man slår av motoren og seiler - Cruising i laber bris med familien - Kuling på romt slør med gode venner som kompetent mannskap - Når roen og godfølelsen brer seg etter å ha lagt til brygga på et nytt sted - (Naken)bading på svai i en ensom bukt med krystallklart vann - God mat og drikke i cockpit'en i solnedgangen - Ehem med kona i forpiggen under stjernehimmel(åpen luke) Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Ta av meg klokka. Slå av mobilen. Leve etter sola og været. Nyte friheten og livet! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Arvid_A Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 En laaang, god frokost i ei uthavn mens morgensola skimrer i blikkstille sjø... Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 rett og slett å ha båt:-) Sitér dette innlegget ] Link to post
moosewine Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Vårpussen hvert år gleder meg! Sitér dette innlegget . Link to post
Blue_Dragon Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Være på sjøen er gysla kjekt. Sitér dette innlegget Link to post
Lanber Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Når vi fikk 5-6 m/s og fikk fiiiiiin fart inn Smørsund i ettermiddag! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.