beauty of aqua Startet 15.April.2008 Del på Facebook Startet 15.April.2008 noen som vet om forhandlere som selger dørkteppe til båt? kunne tenkt meg dette til min bella 620. kan gjerne tilpasse/klippe selv,da jeg er en hest på klipping! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Tore B Svart 16.April.2008 Del på Facebook Svart 16.April.2008 Større båutstyrsbutikker har gjerne slikt, på Teppe ABO fikk jeg opplyst at de solgte mye tepper i "kontorkvalitet" til båter er dette brukbart så har du jo store valgmuligheter. Selv har jeg et grått terrasseteppe på fly og akterdekk, det har ligget ute i 2 år og ser helt greit ut enda. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 16.April.2008 Del på Facebook Svart 16.April.2008 De fleste butikker som selger gulvbelegg og tepper har teppe av industrikvalitet som tåler vann og er svært slitesterkt. Dette brukes mye i båt. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Utterndti Svart 16.April.2008 Del på Facebook Svart 16.April.2008 Gå til en forretning som forhandler tepper, tapet ol. Gjorde det samme selv, der hvor jeg handlet hadde de såkalte "båt tepper". Fordelen med disse er at de ikke flises i kantene når du kutter dem. Fargeutvalget er derimot lite, stort sett blånyanser. Lykke til Sitér dette innlegget Mvh Eirik Link to post
sharkman Svart 16.April.2008 Del på Facebook Svart 16.April.2008 Ligger terrasseteppe "kunstgress" i min båt. Både lunt og mykt å gå på, lett å gjøre rent og hurtigtørkende. Sitér dette innlegget Link to post
Utterndti Svart 16.April.2008 Del på Facebook Svart 16.April.2008 (redigert) er ikke helt enig at "kunstgress teppe" er så lett å holde reint, synest skiten har en tendens til å henge igjen. Det såkalte "båt-teppet" er derimot lett å holde reint og evt støvsuge samt tørker fort. Et tips for dere som har hund...brukte samme type teppe som underlag i kroken til bikkja hjemme. Fungere topp da hår ikke henger igjen i teppet. Redigert 16.April.2008 av Winracer (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Eirik Link to post
Blue_Dragon Svart 17.Juni.2008 Del på Facebook Svart 17.Juni.2008 Er et noen som vet om noen som kantsyr tepper i Stavanger? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.