Jump to content

Ventiler til Yanmar GM serie (1GM10) - noen som har?


MortenK

Recommended Posts

Prøv å ta kontakt med Tor Sneve han holder til i Sandvika utefor Oslo.

 

roy_n

 

Har bestilt på LA-SA og delene kommer på mandag! Ble litt nervøs, for tidligere erfaring tilsier at slike deler ikke er hyllevare og at leveraing fra Yanmar gjerne kan ta noen uker hvis man er riktig uheldig. Men det ser ut til at det ordner seg nå.

s/y "Arnegrut", Asker

Link to post
Share on other sites

Morten,

 

Hvor mye koster slike deler, og hvor lang leveringstid har LA-SA?

 

Regner med at prisen blir omkring 800-900,- (to ventiler inkl. tettepakninger) (spurte ikke om pris, vet bare at det blir dyrt). I og med at Yanmar Norge hadde delene på lager, skulle jeg får delene på mandag. Håper at det går greit! Så kommer jo prisen på jobben som Oslo Sylinderservice tar for å overhale toppen i tillegg.

 

Angrer på at jeg ikke sjekket toppen skikkelig tidligere, for da hadde jeg bestilt ventilene ++fra Toressen i USA gjennom JetCarrier sammen med pakninger jeg har kjøpt for en måned siden. Bestilte pakningsett ++ der som tok ca. 14 dager hjem til døra. Prisen hos Torresen var rett i overkant av NOK 500,-. Så har du frakt og mva, som for meg kom på ca. 550,-. Fra Lidingø Marin webshop ville de samme delene ha kostet 2000-2500,- SEK + frakt (men de sender ikke til Norge, etter det jeg vet).

s/y "Arnegrut", Asker

Link to post
Share on other sites

Regner med at prisen blir omkring 800-900,- (to ventiler inkl. tettepakninger) (spurte ikke om pris, vet bare at det blir dyrt). I og med at Yanmar Norge hadde delene på lager, skulle jeg får delene på mandag. Håper at det går greit! Så kommer jo prisen på jobben som Oslo Sylinderservice tar for å overhale toppen i tillegg.

...

 

Delene (2 ventiler og to tettepakninger) kom på ca. 550,- hos LASA, så det ble billigere enn jeg trodde først!

s/y "Arnegrut", Asker

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...