Gunga Din Svart 26.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.August.2004 Hej Pete! vill bare takke för ditt (og alle andras!) bidrag! ser att ni har litt pejling på det her! lurer litt på hur man skulle kunna gjöre en sammenstilling! som vi kunde legge til vårt arkiv! kan tenke meg 3 kategorier båter A; Liten båt Kvelds-/Helg-turer ev en uke! B; Normal Feriebåt (4 ukers ferie runt våre kuster) C; Langfärdsbåt (1 månad utan landkontakt) för Kategori A Liten Båt Førstehjelpsskrin som inneholder: 2 enkleltmannspakker 12cm. 1 hodebandasje 18x60cm. 2 fingerbandasjer 6x100cm. 1 elastisk gasbind 6x400cm 1 selvheftende gas 2,5x500cm. 5 plaster 6x10cm. 12 plasterstrips 2,5x7,5cm 1 bandasjetaper 1,25x1000cm. 6 kompress 10x10cm. 1 water jel/cool jel 3,6gr. 1 trekanttørkle 1 munn-til-munn maske 4 engangshansker 5 sårservietter 1 bandasjesaks 12 sikkerhetsnåler 1 pinsett 1 øyeglass 1 redningsduk 160x220cm 1 førstehjelpsfolder Men sen behöver jag lit sakkunnig hjelp för Kategori B o C !! Jag gjör så, att jeg limer dette til mitt förste/överste inlegg, så kan diskusjonen fortsette under her om intresse finnes? vad som skall legges til eller ev. tas bort ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
pete Svart 26.August.2004 Del på Facebook Svart 26.August.2004 Det er nok en fornuftig innfallsvinkel å differensiere slik du sier, Gunga Din. La meg gruble litt ,så skal jeg komme med et forslag som passer for en slik deling av temaet. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 26.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.August.2004 ..................................... ,så skal jeg komme med et forslag som passer for en slik deling av temaet. Kjempebra! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.