Jump to content

Hvem selger kantlister i plast?

zacroa

Recommended Posts

hei

bak på Bella 512 excel, stopper fenderlista litt før motorbraketten, mellom her ligger det noen hvite plastlister. har knekt den ene og den andre er litt stygg, tenkte å skaffe orginale... men de kostet 490,- pr stk.

synes 1000,- kr blir litt drøyt for noen lister som ser ut som er beregnet på ett hagemøbel.

noen som har noe tips om hva jeg kan bruke istede? er en 90' profil som dekker over skjøten mellom skrogdelene.

legger ved bilde av den ene lista, den andre er lik men selvfølgelig med bend andre veien.

roar

img_0372.jpg

img_0373.jpg

Jeg måte ha meg ny list rundt vasken, ligna på den du har.

Jeg endte opp med å kjøpe kantlist fra Bauhaus, det var en vanlig kantlist 90grader. De var billige husker ikke prisen.

Ved å bruke varmepistol så kan man bøye de i den vinkelen man ønsker. Skulle målet være feil, så er det enkelt å bruke en vanlig høvel, for å tilpasse.

Det tok meg et 1/2 år å lande på denne løsningen, da det er umulig å oppdrive spesiallister. Kjøkken leverandører f.eks. benytter ikke slike lister lenger.

takk for tipset, skal sjekke opp med de...

båt er ikke billig nei, men greit å føle at du får noe igjen for pengene. den lista her koster sikkert 30kr hvis jeg finner den/noe lignende til noe annet en båt.

legger ved ett bilde, litt dårlig kanskje men ser hvordan lista står mellom motorbraketten og opp til fenderlista, på andre siden er den lik bare lenger.

img_1474_small.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...