alf iversen Startet 17.April.2008 Del på Facebook Startet 17.April.2008 Hei, er det noen som kan forklare meg hvordan jeg gløder,har et panel med trykknapper..den ene for å stå på tenningen, den andre for alarm, nr. 3 for start og den siste for stopp.. men hvordan kan jeg gløde ? (er ukjent med akkurat denne typen).... Motoren er en Volvo penta D2-72. Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 17.April.2008 Del på Facebook Svart 17.April.2008 Hvilken motor/ motortype er det du har? Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
index Svart 17.April.2008 Del på Facebook Svart 17.April.2008 Er du sikker på at du har gløding på denne motoren? Moderne direkteinnsprøytede dieselmotorer har som regel ikke gløding.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
horg Svart 17.April.2008 Del på Facebook Svart 17.April.2008 Det er vel en D2-75 72hk du har? HER finner du all data om motoren, har ikke kjenskap til den motoren,men den har vel automatisk glødning når en slår på tenningen vil jeg tro Sitér dette innlegget Link to post
alf iversen Svart 18.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2008 Takk for hjelpen. Mvh,Alf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.