Helge Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Er det noen som husker om Biltema og Wema sine bensintank/vanntank stavmålere som har 0 ohm til 180 ohm motstand gir 0 ohm ved full eller tom tank? Sjekket med Biltema nå... og det skal visstnok være 0 ohm ved tom tank (flottøren helt nede) og 180 ohm ved full tank. . Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
DIYglenn Svart 17.August.2010 Link til dette innlegget Svart 17.August.2010 Hei folkens! Har en Faria Fuel Gauge liggende (kjøpte et sett) og vurderer å montere inn denne. Har løs tank selv. Hvilken giver kan jeg bruke? Ser Marineshop.no har en type. Denne påstås å være universal, og finte passe Faria instrumenter. Men vil denne passe i en løs plasttank? Er det noen som har noen tips til en giver som passer? (Gjerne til ca. 300,-) Takk for alle tips! Sitér dette innlegget Link to post
DIYglenn Svart 17.August.2010 Link til dette innlegget Svart 17.August.2010 Viser rødt/0 når tanken enda er ca 1/4 full. Det tilsvarer ca 7 - 8 liter på denne 30 liter tanken. Er jo ikke så dumt det? "Nå må du komme deg hjem" betyr det Sitér dette innlegget Link to post
DIYglenn Svart 29.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2011 Har anskaffet meg en billig giver til Biltema. Hva slags tettematerialer trenger man? Også er jeg litt smånervøs ang. elektronikk og bensintanker -> kan det oppstå gnist i en slik giver? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.