alma Startet 18.April.2008 Del på Facebook Startet 18.April.2008 Driver og spekulerer litt om dagen. Har lyst til å bytte ut den gamle Volvoen min med en ny og bedre f eks yanmar. Kommer sikkert ikke til å bli noe av. Men er det noen av dere som vet om det finnes noe prisliste på nettet noe sted på motorer???? Har ikke lyst til å ringe om pris eller undersøke for mye, for da blir det fort litt for alvorlig! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 18.April.2008 Del på Facebook Svart 18.April.2008 Her er svenske VP priser. Noe tilsvarende for Norge kan jeg ikke huske å ha sett. Sitér dette innlegget Link to post
Husky Svart 18.April.2008 Del på Facebook Svart 18.April.2008 (redigert) Her eller her kan det kanskje være noe aktuelt fra VM. Ellers så finnes det danske Yanmarpriser her. Steyr finner du her. Redigert 18.April.2008 av Husky (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Espen Link to post
Mr. Import Svart 18.April.2008 Del på Facebook Svart 18.April.2008 hei hvis seriøs ring meg 72600443 , hvis ikke seriøs , ring alle de andre. Sitér dette innlegget Link to post
vik800f Svart 18.April.2008 Del på Facebook Svart 18.April.2008 Ja om du ser på denne får du opp en kolonne, skriver du f.eks volvo får du fram denne Du kan jo også skrive Yanmar, men har man volvo så har man volvo Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 18.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2008 Takker takker takker. Blir visst fryktelig dyrt, men nå har jeg noe handfast å legge fram for kona Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 18.April.2008 Del på Facebook Svart 18.April.2008 Hei, sjekk med sabb i Bergen, de hadde tilbud på endel sabb-iveco motorer for en tid tilbake, det er bra saker. Ellers har jeg sett volvo penta til omtrent samme pris, dvs ca 67000 for en 40 hk og 82.000 kr for en 60 hk, eksl gir. OG, slik som du skriver Mr.import blir litt dumt, alle kunder sjekker rundt for priser og spesifikasjoner før de handler, det gjør sikkert du også. mvh Jon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.