SRA Svart 29.April.2008 Del på Facebook Svart 29.April.2008 SMBF er vel den båtforeningen som er mest kjent for triksing av bekjente til båtplasser i Stavanger området Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 29.April.2008 Del på Facebook Svart 29.April.2008 Er det ikke båten til SF vi ser i bakgrunnen flere ganger i det klippet? Jo det var godt observert det. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SF Svart 29.April.2008 Del på Facebook Svart 29.April.2008 SMBF er vel den båtforeningen som er mest kjent for triksing av bekjente til båtplasser i Stavanger området Tja, jeg velger å tro at det er noe som hører fortiden til. Hovedproblemet nå er at det er så mye fokus på mangel på båtplasser at ingen vil si opp den de har selv om den knapt blir brukt. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
CB. Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 la meg minne herrene på at det snart er valg Det greieste er gjerne å unngå den rød grønnnnnnnnnnnnnnnne fare igjen. Vi vet hva som har skjedd med diesel Stem anderledes så skal vi se at verden igjen ....muligens smiler Som vi reder som vi får. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Sun Flyer Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 la meg minne herrene på at det snart er valg Det greieste er gjerne å unngå den rød grønnnnnnnnnnnnnnnne fare igjen. Vi vet hva som har skjedd med diesel Stem anderledes så skal vi se at verden igjen ....muligens smiler Som vi reder som vi får. La meg bare minne deg på at vi har den billigste båtdieselen i europa. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
CB. Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Idag men ikke i morgen unge mann Den rødgrønne fare sørger for det Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Sun Flyer Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Kjøp seilbåt Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
CB. Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Jeg tenker på det....... har en Windy på Solvik som jeg tenkte å bytte ut i en bavaria Endelig singel og da må en benytte muligheten. Etter å ha gått igjennom forumet her har jeg funnet ut at bavaria er den beste båten, i alle fall utifra det Sydvesten anbefaler. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Sun Flyer Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Bavaria er ikke best. Men det er mye bedre enn Princess... Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
CB. Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Da har du nok ikke blitt vekket av en blondine i riktig båt lille venn Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.