Jump to content

Bayliner 285 med 250hk diesel, bravo 3 eller 3X?


hakon

Recommended Posts

drevkjøling må du ha og den motoren har vel ikke så mye moment som sværingene så det kan jo godt gå bra... eller ikke :rolleyes:

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post

Almenheten fått med seg at alle Bravo 3 drev x eller ikke må ha drevkjøler, FNM 250 vil fungere bra med det drevet som er er der med drevkjøler , ikke styrken som er problemet , er feil konstruksjon av drevet som gjør at alle trenger drevkjøling på dette, begynte med dette allerede i 1997 for mine kunder.

 

skal ikke sitte og følge med om det blir varmt eller ikke, det blir for dumt, montere drevkjøler og bli ferdig med saken !!!Jørgen på tlf 93047402 lager disse etter direktekopi av de beste fra Simrek.

Redigert av Mr. Import (see edit history)
Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...