shipahoy Svart 11.April.2017 Link til dette innlegget Svart 11.April.2017 (redigert) Nå er jeg ferdig med å skifte volvokondom! Slik så klemkoblingen ut. Strevde fælt for å få ut boltene. Laget meg to kiler med 3D-skriveren for å sentrere akslingen: Ikke helt rett: Ferdig resultat: Måtte rive ut en skapvegg for å få rettet opp motoren... Redigert 11.April.2017 av shipahoy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 11.April.2017 Link til dette innlegget Svart 11.April.2017 Pinkvin skrev On 14.3.2017 at 18.01: Jeg ligger ytterst så jeg må tidlig ut.. så dette må gå unna :-) "Last famous words".. ligger fortsatt trygt på land gitt. Ligger en båt bak meg hvor det ikke er antydninger til noe som helst. Den må ut før traverskrana kan løfte meg ut. Så påsken blir på land, og sånn er det. Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 12.April.2017 Link til dette innlegget Svart 12.April.2017 Med Volvo kondom kan du ha det tørt i kjølsvinet og da slipper mye korrosjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.