Jump to content

SOBVMax: /C-map dongle/Nettverk/Norsk manual?

mateco

Recommended Posts

Hei!

Håper noen kan hjelpe med følgende ang. SOBVmax kartprogram samt dongle for C-map lisens.

Har tidligere kjøpt standard versjonen av SOBVMax som jeg enda ikke har fått testet ut (Er for tiden uteseilende)

Jeg har mottatt C-map cd'en hjemme og skulle gjerne ha bestilt lisens-dongelen.

Er det noen som kan gi meg en web side hvor jeg kan få kjøpt/bestilt denne v.h.a kredittkort??

Videre så lurer jeg litt på SOBVMax med nettverks-funksjonen. Er det slik å forstå at jeg kan benytte et trådløst nettverk og overføre SOB programmet i sin helhet fra en stasjonær til f.eks. en Lap-top på Flybridge?? Må jeg i såfall ha en dongle i begge PC'ene (2 kartlisenser), eller er det tilstrekkelig med den som står i serveren (den stasjonære PC'en), evt. flytte den til FB Lap-top??

Er det noen som vet hva en oppgradering fra Standard versjon til Nettverk versjon (proff-lisens) koster, og hvor mange SOBVmax lisenser følger? (I standardversjonen så var det visstnok 3 lisenser, eller tar jeg feil ??)

Finnes det en Norsk oppdatert versjon av manualen som jeg kan laste ned?

Sist jeg var hjemme så forsøkte jeg å oppgradere SOB grib, men da falt norsk versjon ut. Er Grib funksjonen mulig å få i norsk utgave i dag??

Takknemlig for svar!!!

mvh

mateco

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...