Jump to content

Verkstedfolk vi er fornøyde med...


Christina 3

Recommended Posts

Mener en lignende tråd har vært oppe før men finner den ikke så jeg lager en jeg.... :wink:

Det er en kar jeg bare må få skryte litt av.

Euromarine i stavanger og Runar.

Mer serviceinnstilt kar skal du lete lenge etter. Har byttet simringer på drevet, overhalt styresylinder og idag overhalte jeg trimsylinder. Fikk da litt problemer med å få det fra hverandre og ringte han. Ingen tok telefonen så jeg regnet med at det var stengt for dagen. Etter en time ringte han tilbake og lurte på hva det var. Sa jeg hadde noen problemer men ville ikke forstyrre..... "Neida det går bra" sa han (selvfølgelig). Så forklarte han hvordan jeg skulle gjøre. "Å vist det var noe mer var det bare å ringe" for han "skulle være litt rundt omkring."

Akkurat slik var han når jeg tidligere også har hatt problemer ..... Han ringer tilbake om det er søndag eller kveld...Spiller ingen roll, bare han kan hjelpe.

En gang ringte han tilbake en lørdag kveld og lurte på om jeg kunne ringe ham søndag formiddag pga at han var i familieselskap :crazy:

Så jeg har bare gode annbefalinger om dette firmaet og Runar. Hver gang jeg holder på med drevet mitt føler jeg en trygghet siden jeg vet at han vil fortelle meg åssen jeg skal løse et problem....(mange andre ber oss bare levere det inn, så skal de se på det)

Jeg annbefaler han selvfølgelig til alle jeg kjenner og han har fått noen nye kunder pga sin service.....

 

:flag:

 

Vh Marolita

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...