Christina 3 Startet 19.April.2008 Del på Facebook Startet 19.April.2008 Mener en lignende tråd har vært oppe før men finner den ikke så jeg lager en jeg.... Det er en kar jeg bare må få skryte litt av. Euromarine i stavanger og Runar. Mer serviceinnstilt kar skal du lete lenge etter. Har byttet simringer på drevet, overhalt styresylinder og idag overhalte jeg trimsylinder. Fikk da litt problemer med å få det fra hverandre og ringte han. Ingen tok telefonen så jeg regnet med at det var stengt for dagen. Etter en time ringte han tilbake og lurte på hva det var. Sa jeg hadde noen problemer men ville ikke forstyrre..... "Neida det går bra" sa han (selvfølgelig). Så forklarte han hvordan jeg skulle gjøre. "Å vist det var noe mer var det bare å ringe" for han "skulle være litt rundt omkring." Akkurat slik var han når jeg tidligere også har hatt problemer ..... Han ringer tilbake om det er søndag eller kveld...Spiller ingen roll, bare han kan hjelpe. En gang ringte han tilbake en lørdag kveld og lurte på om jeg kunne ringe ham søndag formiddag pga at han var i familieselskap Så jeg har bare gode annbefalinger om dette firmaet og Runar. Hver gang jeg holder på med drevet mitt føler jeg en trygghet siden jeg vet at han vil fortelle meg åssen jeg skal løse et problem....(mange andre ber oss bare levere det inn, så skal de se på det) Jeg annbefaler han selvfølgelig til alle jeg kjenner og han har fått noen nye kunder pga sin service..... Vh Marolita Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 19.April.2008 Del på Facebook Svart 19.April.2008 Har også meget gode erfaringer med Euromarine i Stavanger. Kan anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Veroks Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Har meget gode erfaringar med "Remvik & Standal" i Ålesund. Sitér dette innlegget Link to post
glek Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Har meget gode erfaringer med Seatronic i Moss og Sørlandets Aluminiumsprodukter. Mvh. glek Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.