roy_n Startet 20.April.2008 Del på Facebook Startet 20.April.2008 Hei har et spørsmål ang primer og bunnstoff.Jeg skal kjøpe inn primer og bunnstoff til snekka men har ikke peiling på hvor mye det går. Båten det er snakk om er ei 21 fot Taule snekke.Har skrapet helt ned til gelcoaten så jeg rengner med fire støk med epoxy primer pluss to strøk bunnstoff. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 På Jotuns nettside kan du finne en graf som viser forbruket. Den finnes blant annt i brosjyren Båten 2008. http://www.jotun.no/www/no/20020053.nsf/vi...Yachting_08.pdf PS! Den viser antall bokser, ikke liter. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Worry II Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 Heisann ! Jeg vil tro at du klarer deg med en liter pr. runde med primer ! Anbefaler deg å bruke liten rulle ! 5 liter vil nok holde, for det går på litt mer på 1.strøket ! Bruk 2-komponent ! Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 21.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2008 Takker for svar.Er det noen som har erfaring med Maritims jeg tenkte på den som de har som sin egen. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 Maritims selvpolerende bunnstoff kom veldig bra ut i en test nylig i følge Seilmagasinet! Faktisk best av alle basert på at det stoffes hver år (!), men tilsvarende dårlig etter to år. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
roy_n Svart 21.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2008 Da tror jeg det blir en tur eller en bestiling hos maritim.Vet ikke om jeg tør ta med fruen etter at hun så igjenom katalogen deres. Hun bladde og sa det der tror jeg vi må ha og det må vi ha o.s.v. Får den dama viljen sin er jeg redd det blir en dyr tur. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
andersm Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 Da tror jeg det blir en tur eller en bestiling hos maritim.Vet ikke om jeg tør ta med fruen etter at hun så igjenom katalogen deres.Hun bladde og sa det der tror jeg vi må ha og det må vi ha o.s.v. Får den dama viljen sin er jeg redd det blir en dyr tur. roy_n Har lest gjennom innlegget ditt mange, mange ganger, men er altså ikke i stand til å se problemet her. Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 21.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2008 Er ikke sikker på om kontoen tåler at hun er med.Er jo en veldig heldig mann jeg da de flest har vel problemer med å få lov til å kjøpe det de ønsker til båten. Hos oss er det fruen som ønsker men det er fornuftige ting hun vil ha så jeg får bare kjøpe jeg.Hun skulle kjøpe ekolodd og teakbord for det måtte vi ha. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
andersm Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 ser den. Brukte forøvrig Hempels selvpolerende i fjor på min Alicraft 16, kjøpte 2 bokser, men en boks holdt i bøtter og spann. Mener det var nok til to strøk + litt til overs. Den har fungert utmerket. Sitter og vurderer om jeg kan få kona til å tro at båtmagasinet har Seafinder 480 som velkomstgave. - anders m. Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 21.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2008 Prøv det er jo slike ting som en bare må ha. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.