Jump to content

Hvor mye primer/bunstoff

roy_n

Recommended Posts

Da tror jeg det blir en tur eller en bestiling hos maritim.Vet ikke om jeg tør ta med fruen etter at hun så igjenom katalogen deres.

Hun bladde og sa det der tror jeg vi må ha og det må vi ha o.s.v.

Får den dama viljen sin er jeg redd det blir en dyr tur.

roy_n

Har lest gjennom innlegget ditt mange, mange ganger, men er altså ikke i stand til å se problemet her.

Er ikke sikker på om kontoen tåler at hun er med.Er jo en veldig heldig mann jeg da de flest har vel problemer med å få lov til å kjøpe det de ønsker til båten.

Hos oss er det fruen som ønsker men det er fornuftige ting hun vil ha så jeg får bare kjøpe jeg.Hun skulle kjøpe ekolodd og teakbord for det måtte vi ha.

roy_n

ser den.

Brukte forøvrig Hempels selvpolerende i fjor på min Alicraft 16, kjøpte 2 bokser, men en boks holdt i bøtter og spann. Mener det var nok til to strøk + litt til overs.

Den har fungert utmerket.

Sitter og vurderer om jeg kan få kona til å tro at båtmagasinet har Seafinder 480 som velkomstgave.

- anders m.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...