Suggen (i sundet) Startet 20.April.2008 Del på Facebook Startet 20.April.2008 Er det noen som vet om polyuretanskiver fra Biltema tåler polyester eller blir det bare suppe som med isopor/jackopor o.l ? Skal lage noen detaljer som skal støpes inn også bor jeg ganske nær Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Dette lurer jeg også på... har lagd noen kasser idet som jeg skal støpe inn.. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Ingar Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Ja, det tåler polyester. Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 20.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2008 Kan jo bruke divynicellplater, men de må jeg bestille og jobben skulle jeg helst gjort igår som vanlig. Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 20.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2008 Takker, da blir det en tur på Biltema imorra. Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 jippi bare og støpe da takker så meget Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.