Jump to content

Behov for gjesteplass i Stavanger uke 30 - 31

kito

Recommended Posts

I forbindelse med en lengre tur langs kysten, og et bryllup i Rosendal, så trenger vi en gjesteplass i Stavangerområdet uke 30 til 31 i år. Jeg ser på nettet at Stavanger har 3 gjestehavner og Vågen synes uaktuell da båten blir liggende noe ubeskyttet for uønsket besøk. Regner med at dere som er fra området kan gi meg noen tips om hvor jeg best kan legge båten disse dagene.

MVH

Kito

Slik jeg forstår deg skal båten ligge i stavanger området til dere er ferdig med roselndals besøk(kan jo sikkert ta båten helt opp og?)

Vet at Ryggstranden båtforening i Randaberg Kommune, muligens kan hjelpe med låneplass. De har faste nattevakter samt at havna ligger et lite stykke utenfor bysentrum. Kort vei opp til E39 som går nordover. Mener de har service dag på tirsdager fra 1700-1900. Så du kan jo prøve og ringe de og se hva de sier.

Havna ligger like nord for Dusavik oljebase.

Planen min er å gå fra Oslo til Stavanger i løpet av ferien, for så å legge båten der fra 20 til 31 juli. Vi skal hente båten 31 juli for å gå til Rosendal før vi etter bryllupet til min søster, går videre til Bergen. Jeg må jo få sett nøyere på denne flotte kyststrekningen som alle vestlendingene skryter av. I Bergen har vi ordnet med plass. Båten vår er 3,75 m bred så en 4m plass blir nok i trangeste laget.

Tar gjerne mot flere tips, men skal prøve å ringe litt rundt også.

Planen forøvrig er å ende opp i Vesterålen i slutten av august hvor båten skal overvintre før jeg går den ned igjen ila neste år.

MVH

Kito

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...