Kosmix Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Denne kanskje? Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
tuffff Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 MIN... Helt enig, Walter_S. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Med 44o hk går det unna Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Coronet 32 DeepSea er i en klasse for seg: Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
tuffff Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Jo, det er en stilig båt, men Oceanfarer er enda stiligere. I tillegg til Storø 34 som Kosmix nevnte her tidligere. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 (redigert) MIN... Enig med Walter_S Helt enig, Walter_S. mvh tuffff Jeg synes snekka til Walter_S ser ut som en kjempekoselig båt, men jeg må nesten spørre SW og Tuff hvorfor de synes det er den stiligste båten i verden? Noe jeg har gått glipp av ?.... Redigert 25.April.2008 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Honduras Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Mine egne forslag... Er litt svak for Van Dam Wood Crafts Mesterverk i stil og kvalitet Her noen eksempler som går i klassen stilig, og ikke så veldig nyttig: Alpha Z Charia Samt en som er både stilig og nyttig... Geronimo Jeg holder en knapp på trebåter når vi snakker om hva som er stilig Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
hifo Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 (redigert) enig at coronet oceanfarer er dødsrå. så en blå en i andedammen i fjord . vannvittig spes , men alikevel noe som fenger meg. kan ikke noen legge inn et bilde for meg Redigert 25.April.2008 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
SveinHa Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 ...men Oceanfarer er enda stiligere.Oceanfarer er jo ikke dum den heller men på meg virker den litt mer "kassete" enn DeepSea. En familiebåt som koser seg i 30 knop og med et utseende som passer med farten er jo ikke så helt vanlig verken i 1972 eller tiden etter og det gjør DeepSea ganske spesiell Her er Oceanfarer: Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
hifo Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 (redigert) tosken meg. det var ikke en slik jeg tenkte , ligner mere den deepsea en du viste men større . er den ikke 38 fot eller noe ? fant den på finn nå , mediterranian 38 fot . Redigert 25.April.2008 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
SveinHa Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Coronet 38 Commander: Den er jo liksom storebroren til 32 DeepSea Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
hifo Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 (redigert) den ser jo omntrent lik ut som mediterranian og :-) svein Redigert 25.April.2008 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
SF Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 (redigert) Hvem som er stiligst vet jeg ikke men den råeste må vell være denne: Det er mye stygt man kan si om Nazi-Tyskland, men båter det kunne de bygge. http://museumsnett.no/alias/HJEMMESIDE/mid..._om_tirpitz.htm Tonnasje 42200 tonn Lengde 251 m Dypgående 10,6 m Effekt på turbinene 163026 Hk Hastighet 30,8 knopp Pansertykkelse Mellom 300mm og 360 mm Bemanning ca 2400 http://www.bjerkvik.gs.nl.no/tirpitz.htm Redigert 25.April.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SveinHa Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Fant bare dette bildet av 38 Mediterranean i farten: Veldig lik 38 Commander. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
SF Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 (redigert) Jeg synes snekka til Walter_S ser ut som en kjempekoselig båt, men jeg må nesten spørre SW og Tuff hvorfor de synes det er den stiligste båten i verden? Noe jeg har gått glipp av ?.... Kanskje de ikke tenkte på Walter sin båt men ordet MIN. Mao sin egen båt Redigert 25.April.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
baatsman Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 (redigert) Her er 3 klassebåter Redigert 25.April.2008 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Hekksjø Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Pussig sak at mange både velger båt og kjører båt som om det var racerbil de egentlig hadde lyst på. Spørsmålet blir: Hvorfor driver de ikke med motorsport og kjører racerbil isteden? Hilsen Hekksjø Sitér dette innlegget En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
Grand Banks jr Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Fordi de synes det er nok å slite på 1 dekk i stedet for 4... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
sandman1 Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 (redigert) Vel siden dere vet at jeg alltid er 100% uhildet og objektiv, så kan vi nu legge denne tråden døåbegrava, fatter ikke at ikke noen har kommet opp med den endelige facit, den slår eldre Riva'er og det sier ikke sååå veldig lite faktisk, Riva er heller ikke nevnt...? (Uvitende pøbler, bøllefrø, ignoranter osv..). "Tumble home" er rett og slett pent..... Så den tenker jeg satt Snart helg.... Redigert... Chris Craft, for de som IKKE visste det...... Redigert 25.April.2008 av sandman1 (see edit history) Sitér dette innlegget KnutS "It's dark and we're wearing sunglasses" Link to post
Bulben Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Jeg synes denne er snasen. Skikkelig retrobåt - med alle moderne fasiliteter og duppeditter. ...selvsagt Engelsk Fairy Swordsman 40 aft cabin. Sitér dette innlegget Nemo saltat sobrius Link to post
hifo Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 hmm , ikke dum . lignet litt på en gammel viking mener jeg å huske. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
sap_2000 Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Jeg synes Princess V-42 er en av de peneste båtene jeg vet om. Ser femdeles helt up-to-date ut, selv om den har vært på markedet siden 1994 som V-39.. En helt annen type båt som også er en fryd for øyet er Storebro 475 Commander: Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Grand Banks jr Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 lignet litt på en gammel viking mener jeg å huske. Viking Conquest. 41 fot etter det jeg husker. Nydelig båt, med overflatepropeller... Revolusjonerende når de kom! Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
RITS Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 (redigert) For dei som etterlyste bilder av Coronet 38 Mediterranean, eit design dei færraste er likegyldige til.... Helly Hansen på plass Nedcabba Nedcabba med flate hendlar Redigert 25.April.2008 av RITS (see edit history) Sitér dette innlegget Ex 1963 Furuholmen 52 Detroit V8-71 - Ex 1986 Fairline Forty VP TAMD 60C Ex 1994 Bayliner 4788 Pilot House Hino WO6D-TI - Ex 1984 Coronet 38.1 Mediterranean VP TAMD 70E Ex 2006 Bavaria 42 Sport VP D6-310 IPS 500 1997 Fairline Squadron 50 VP TAMD122 HP Link to post
tilsjos.no Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 (redigert) Det er vanskelig å velge den stiligste båten i verden. En av de er Princess 38 Redigert 25.April.2008 av Til Sjøs (see edit history) Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.