Jump to content

Joerg Becker: Tusen takk for hjelpen.

Per Harald

Recommended Posts

Joerg.

Båten ble anskaffet i høst, og med det dukket det opp noen spm. og usikkerhetsfaktorer som alle er løst ved hjelp av Båtplassen. no`s forum.

Etter første helgen ute i båten med kjøleboks og fyring, tok strømmen slutt, og ladingen fungerte ikke tilfredstillende.

Etter å ha trålet Båtplassen.no fant jeg Joerg Becker, som holdt til ikke langt fra der jeg har båten. Jeg tok kontakt med Joerg på mandag, og fikk mer informasjon om lading og forskjellige produkters funksjoner og alle andre muligheter og variasjoner om dette en jeg kunne forvente. Jeg fikk en flott inføring i løsninger og alternativer som gjaldt mitt problem, og endte opp med Sterling avansert digital Pro Split, eller hva det heter..... Joerg laget nye kabler for montasjen og ett døgn etter, lades det to banker og startbatteri bedre en jeg kunne forvente. Jeg er meget fornøyd. Det er verd hver eneste krone.

Så takk for hjelpen Joerg. Kommer tilbake ved neste anlednig. Joerg kan anbefales.

Ha en god sommer

Per Harald

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Jörg er en bra mann!

Sist sommer la vi ut på en fireukers ferietur. Ett av de første nettene lå vi i gjestehavna i Horten, og oppdaga til vår store fortvilelse at laderen ikke ladet. Dette var en Sterling lader. Laderen var gått over garantitiden og vi hadde uansett planer om å kjøpe en større lader, så eg ringte Becker og hørte om han hadde noen på lager. Det hadde han, og han kunne levere den på båten morgenen etter klokka 08:00! Frakten og servicen tok han ingenting for, eg betalte kun det laderen kostet.

Vi var glade og imponerte, men det stoppet ikke der. En lader skal ikke ryke etter så få år selv om garantitiden er gått ut sa Jörg, så han tok med seg den defekte laderen hjem. Etter en stund hadde han vært hos leverandøren i Tyskland og tatt opp saken. Han mente at når de ikke kunne påvise at kunden hadde gjort noen feil motering kunne de gi en kompensasjon. Dette gav de seg på, og jeg fikk en tilgodelapp som eg brukte når jeg kjøpte ny dynamo og regulator til denne. Hos Jörg selvsagt, når man får slik service går man ingen andre steder!

Husk at man i Norge har 5 års reklamsajonrett på slike ting. Så lenge man ikke har brukt utstyret feil så kan man reklamere etter forbrukerkjøpsloven uansett garanti eller ikke. :smash:

Helt riktig dette, men ved reklamasjonsrett ligger bevisførslen hos kjøper. Derfor er det hyggelig at enkelte lev ligger i forkant som Jorg her.

Vi sees!