Jump to content

ny seaco 1030 forsinket snuf snuf


halvorsen

Recommended Posts

ja ble overasket over hvor fint den opførte seg , er jo som en drøm og manuvrere . har bare hat båt med fast aksel tiligere

nei kommer ikke med stor platform som stander , snufs snufs den måtte jeg bestile som tileg

 

vurderte sølv grått skrog men ente på den blå sorte .

blir spenende og se hvordan den holder seg , skal legge 12 % teflon beleg på skrog og overbygg

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tror dessverre det er lite sjans for å få dagmulkter hvis dette ikke er regulert i kontrakten. Hvis de er noenlunde oppegående kan du heller gi de sjansen til å overøse deg med ustyr du likevel må kjøpe! (dette sitter som regel adskillig løsere). Hva med å gi de noen hint?

Redigert av Fantino (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kjør på med kompensasjoner. Det har du så absolutt krav på. Da jeg bestilte min Doral Monticello i 2006 ble den 2-3 mnd. forsinket. Jeg fikk dato på dato og ble låvet båt hele tiden. Det skjedde ikke. Jeg tror faktisk båten ble utsatt over hele 10 ganger. Jeg truet med å kansellere hele kjøpet, men for hver utsettelse krevde jeg deler. Det ble fort utstyr for en del tusen hvor jeg krevde kartplotter, dieselvarmer + annet småtteri..

Link to post
Share on other sites

har også vurdert å kanselere helle kjøpet ,

Dette er som regel en meget effektiv metode for å få forhandleren på offensiven. Ring å si at du vurderer å kjøpe en annen båt som du kan få levert omgående, gjerne påført noen setninger om berging av ferie, gråtende barn (går alltid hjem) osv. :yesnod:

Link to post
Share on other sites

:flag:

hurra hurra ja da var endelig båten levert å ligger nå trykt i sin bås

fikk båten levert som avtalt på lørdag morgen ble satt på sjøen kl07

fikk en fuktig koselig tur til midagsbukta

fikk gåt over båten å tittet den litt i sømmene

var gjort en del feil mangler ,

så blir spenende og se opfølinga fra værftet

betalte ingen ting ved overtagelse så dem er nok ivrige

etter å fikse opp får jeg håpe, :cheers:

Link to post
Share on other sites

  • 11 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...