Jump to content

Eurofritid, eksisterer de fortsatt?

HomerSimpson

Recommended Posts

Jeg bestillte noen deler til mitt drev hos Eurofritid i Bergen for en uke siden. Jeg bestillte i to omganger, så jeg sendte dem en mail og ba dem om å sende dette sammen. Fikk ingen bekreftelse så jeg prøvde også å ringe, men kommer ikke fram på telefon. Får bare et rart opptattsignal. Har også sendt en mail i ettertid for å få bekreftet at delene er på vei, men har heller ikke fått svar på denne. Har ikke betalt noe enda, men det er fint å vite om delene er på vei.

Er det noen som vet om Eurofrittid i Bergen fortsatt eksisterer. Er det bare jeg som er litt utålmodig?

Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro???

Ny Flem.jpg

http://www.mallory.no/display.aspx prøveversjon står det....

"Nettbutikken er under utvikling og vil ha noe begrenset funksjonalitet i en periode. Vi arbeider med å utvikle en av båtbransjens beste handelsløsninger for deg som er på jakt etter deler og utstyr til marinemotorer. "

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Eurofritid har flyttet fra Sandviken til Florvåg på Askøy. De skriver på hjemmesidene at de sliter med telefonen.

Har selv sendt mail til de og fått svar...

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Jeg har handlet der tidligere også, og da har det gått problemfritt.

De ringte fra Eurofritid for å fortelle at varene var sendt etter at jeg hadde sendt mail. Har som sagt ingen ting å utsette på Eorofritid bortsett fra at jeg ikke fikk tak i de på telefon.

Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro???

Ny Flem.jpg

• 4 måneder senere...

Beklager om jeg "ripper opp" i en gammel tråd, men jeg vil bare dele et tips om marineparts.no som ser ut til å ha samme delekatalogen men andre priser. Jeg fant den tilfeldig når jeg søkte etter en startmotor, og jammen var de 500kr billigere enn Eurofritid. Det ser ut som det kan være penger å spare på å sjekke litt rundt. Noen andre som har erfaringer fra denne butikken?

• 1 år senere...

Når det nå er blitt så forholdsvis enkelt og relativt rimelig å handle båtutstyr direkte fra USA så tror jeg kanskje de norske mellommennene etterhvert vil utspille sin rolle (sier jeg som driver databutikk :lol: )

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Ved å søke på telefonnummeret på 1881.no kom jeg frem til følgende info fra Konkursregisteret:

Konkurs - åpning

Ved Nordhordland Tingrett er det åpnet konkurs i boet til:

Navn/foretaksnavn: EURO FRITID AS

Adresse: Sandviksveien 163

5035 BERGEN

Organisasjonsnummer: 966 482 362

Bransje/stilling: Detaljhandel med deler og utstyr til motorvogner, unntatt motorsykler

Konkurs åpnet: 14.09.2009

Saksnr: 09-118607KON-NOHO

Så det ser ut til å være det samme firmaet.

Brigg

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

• 2 uker senere...

Ser ut til at noe rører seg ennu i dette firmaet :yesnod:

Bestilte Mallory katalogen fra dem via nettsiden, dem kom i posten idag, kostnadsfritt.

Ny adresse er nu på Nyborg i Åsane tlf: 55335800

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...