Jump to content

Er dette vanlig?

Guest Sparky

Recommended Posts

Guest Sparky

I høst rengjorde vi båten rett før opptak. :smiley:

Da jeg idag var å fjernet en på innsiden, møkkete pressening over båten oppdaget jeg at båten var MØKKETE over det hele. :confused:

I tillegg var den full av løv.

Burde det være en poll vdr vurdering av tjenester fra de fjorskjellige marinaer?

Kanskje man kan forvente slikt når det er køer på omtrent alle båtplasser?

mvh jan

Hei.

Har du hørt om forurensning? Tror det er forskjell om plassen din er på det ytterste nes langt fra sivilisasjonen et sted på Vestlandet  :confused: eller i Oslo 100m fra E18!  :smiley:

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Kan det være kondesvann fra innsiden av den skitne preseninga som har dryppet ?????

I høst la jeg 2 lag med preseninger på båten. En billig tynn biltema presening innerst, og en tung/tykk OBvik presening ytterst. merket stor forskjell fra tidligere år ang fukt i båten. Ser nå i løpet av vinteren at det er mye mindre kondens inne i båten, da dette nå legger seg i mellom preseningene. Har i tilegg en liten luteåpning forann og bak, men liten nok åpning slik at dritt og lørt (blader mm) ikke kan blåse inn.

[glow=green,2,900] GeV[/glow]

Mvh

`MINA`

Hei.

Har du hørt om forurensning? Tror det er forskjell om plassen din er på det ytterste nes langt fra sivilisasjonen et sted på Vestlandet  :cool: eller i Oslo 100m fra E18!  :wink:

Lars H.

dette er nok rett. Bur på vestlandet på en avsidesliggende plass, og har ingen plager med skitten båt etter vinteren :wink:

Er kanskje ikke så mange av oss som koster på oss at marinaen tar opp båten og setter den vekk for vintere for oss?

Om man lar andre ta seg av dette ville jeg nå tatt en sjekk på båten før den går i dvale slik at skitt ol ikke får "gro fast" over vinteren. Men en skikkelig vårvask med glovarmt grønnsåpevann og påfølgende polering hører jo med og får nok skuta ship shape igjen!  :cheers:

Kjenner til problemet med duer, Jeg løste dette effektivt ved å skyte dem , tok et lite raid og høst og ingen problemer med duer etter det.

:confused:

Hei

Utleier har prøvd løsningen, og jeg fikk beskjed om

at problemet var løst.  :confused:

Vasket båten i høst, og nå er den værre enn noen gang. :confused:

Mailet bilde av båten og en av duene. Når jeg var i

hallen i dag lå det en pressening på badeplattformen.

mvh

giver  :confused:

Du må aldri ha blank båt!!Duer og måker liker å drite på blanke ting så heretter burde du la være og vaske og polere når du går i innendørs opplag giver.Det burde hjelpe litt.Men kanskje

du kan løse det greit med å dra en mørk presenning over dekk og flybrige?

Og hvis du ikke tror at endel fugler ikke driter på blanke ting så parker din blanke nyvasekete bil utendørs en dag.kaaaaaaaaaaaaaa zong-masse fugle drit!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...