TrondT Svart 24.April.2008 Link til dette innlegget Svart 24.April.2008 ...Heller en hytte på sjøen enn en båt i hagen Og hva er galt med en båt i hagen, om jeg tør spørre... Har hatt opptil flere båter i hagen og det fungerer helt greit for meg TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Ketil M Svart 24.April.2008 Link til dette innlegget Svart 24.April.2008 Kan vel umulig være så vanskelig. Hytte på vannet ser slik ut, og de andre greiene blir stort sett kalt båt. B Å T. Ketil. () Sitér dette innlegget Link to post
NC Justina Svart 24.April.2008 Link til dette innlegget Svart 24.April.2008 Gamle junkeren min hadde 1 rødspritkoker og vanndunk på dørken. Happy´n hadde eget toalettrom og mulighet for å stenge av fram til piggen. NC´n har dass forut og akter, dobbeltseng, vannvarmer, men de to første var vel mest som en koie å regne. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 24.April.2008 Link til dette innlegget Svart 24.April.2008 er det ikke snakk om husbåt da? eller blir det hyttebåt? Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 24.April.2008 Link til dette innlegget Svart 24.April.2008 Min (og konas) definisjon på hytte på sjøen, er en båt hvor vi kan bo ombord i ukesvis både sommer og vinter uten å savne noe som helst. Med andre ord en slik båt som vi har i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Hekksjø Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Tja, tak må vel en hytte ha? Men selve urbeviset på at noe er en hytte, er vel egentlig utedo ... Hilsen Hekksjø Sitér dette innlegget En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
index Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Men selve urbeviset på at noe er en hytte, er vel egentlig utedo ... Scand 25 Classic, med andre ord... Ellers har vel en hytte like mye med sjøen å gjøre som en båt på land... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Onkel Donald Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Dette er vel hytte på sjøen: Husk å ta med årer.. O.D. Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Tja, tak må vel en hytte ha? Men selve urbeviset på at noe er en hytte, er vel egentlig utedo ... Hilsen Hekksjø Porta potti i slepejolle. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
terapi Svart 26.April.2008 Link til dette innlegget Svart 26.April.2008 Når du ikke har hytte på land. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.