John N Startet 25.April.2008 Del på Facebook Startet 25.April.2008 Noen som vet hvor jeg kan få fylt de små propanflaskene til båten i Stavanger området. Er vell 5 L?? Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 hvis du sal bytte statoil flaske har du statoil rett over strømsbrua mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Jeg byttet på strømsbua. Lurer på om det var 130,- de tok. Hvor mange har forresten to flasker i båten? Er det nødvendig? Er jo fryktelig kjedelig å gå tom. Sitér dette innlegget Link to post
John N Svart 25.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2008 Jeg har to flasker. Var innom en statoil ved tunnelen til hunvåg. De mente de små flaskene mått fylles og ikke kunne byttes. Får prøve over strømsbroen. Takk for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Hvis du har 2 kg AGA flasker kunne disse iallefall byttes på AGA i østre bydel ( I nærheten av Breivik båthavn). Sist jeg var der fant jeg aldri noen som kunne betjene meg... Så etter det har jeg byttet hos Knut Simonsen i Randaberg... (Som også er mye nærmere for meg, og til og med et par kroner billigere...) Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 26.April.2008 Del på Facebook Svart 26.April.2008 De har propan også på Vassøy bunkringsstatsjon. mvh H Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.