alma Startet 25.April.2008 Del på Facebook Startet 25.April.2008 Er det noen som har peiling på dette. er rimelig ny i mp3 spiller universet, men hadde en teori på at en mp3-spiler med masse musikk kunne erstatte cd-kaoset. Var og tittet på spiller på expert idag, men det er som vanlig ingen som jobber der som kan svare meg på om det går ann å koble denne til en lader som lik en mobil lader eller lignende. Har en inverter, men det er så grusomt uøkonomisk i bruk. Har noen peiling? Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Jeg bruker Ipod touch i båten. Kobler den til anlegget ombord (som da selvfølgelig må ha mulighet for mp3). Du får kjøpt 12 v lader til den. Og bonusen: Utmerket å surfe på nettet med dersom du er i en havn med trådløst nettverk. mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
TheUrgeMan Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Hei. Du får kjøpt både 12v og 220v lader til alle Ipoder. John Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 25.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2008 tusen hjertelig takk. da tror jeg nok valget er gjort. må se om det kommer noe tilbud. Sitér dette innlegget Link to post
-Matros- Svart 25.April.2008 Del på Facebook Svart 25.April.2008 Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.