Jump to content

solé dieselmotor, erfaringer?

skilsø

Recommended Posts

Tja, det er minimalt den flasser av, så er ikke noe jeg tar meg bryet med å reklamere på. Har ikke fargekoden på den, men en telefon til importøren (Bolga Maritim) vil løse det. De er forøvrig utrolig hjelpsomme:D

Deleprisene tror jeg ikke er så dyre heller. Vi var imidlertid litt uheldig med oljepeilepinnen og måtte kjøpe en ny. Fikk litt sjokk når vi fikk regning på nesten 500 kroner for en liten pinne. Tok en telefon til Bolga og fikk vite at det var riktig pris, men fikk allikevel avslag på den så vi betalte drøye 300 kroner. Spurte om dette var normale delepriser hos Solè, men fikk til svar at dette var en del som var unormalt dyr...

Jeg har dessverre ikke noe sammenligningsgrunnlag når det gjelder støy, men jeg synes støynivået er helt akseptabelt:)

Redigert av M/B Gamla (see edit history)

Jeg var eier av en av de båtene i erfaringsdatabasen med en liten Solè. Skulle jeg byttet til ny motor i min Saga hadde jeg først kontaktet Bolga maritim for tilbud på en ny Solè. Dette er den motor som jeg har hatt som jeg helt klart har vært mest fornøyd med. Bolga Maritime har fantastisk kunnskap om disse motorer og et meget godt servicenivå som overgår det jeg er vant til her "sørpå". Prismessig så kommer de også godt ut. Det er flere forhandlere av disse motorene i hele Norge.

Båten har sin faste plass i hagen.......

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...