Bams Startet 28.April.2008 Del på Facebook Startet 28.April.2008 Hei.Skal hente en motor som jeg skal kjøpe,og lurer på om jeg kan få den inn i bilen eller om jeg må låne meg en henger.Motoren er en 94.mod suzuki DT 40. Hvor mye veier en sånn motor og hvor lang/høy er den(lang stamme) Selger kunne ikke si eksakt hvor lang den var da han var ute og reiste for tiden. Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 28.April.2008 Del på Facebook Svart 28.April.2008 Har du nedleggbare seter i bilen er det null problem, hvis ikke så er det vel heller værre. Forresten er det el-start på den? hvis ikke det er det så har jeg både starter, startrele, likeretter, ledningsnett og tenningslås liggende Sitér dette innlegget Link to post
Bams Svart 28.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2008 Hei!Takker for svaret. Har Land cruiser med nedfellbare seter så da mener du det skal gå bra altså. Det er ikke el-start på den nei,men det hadde vert gøy å fått det ja. Har du hatt en slik motor eller,i så fall hva er bra og hva er dårlig med den. Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 28.April.2008 Del på Facebook Svart 28.April.2008 Kjøpte en i fjor som delemotor, den ene råden var brukket, men dette var en eldre en da, den var fra ca 1986, men det er akuratt den samme motoren (med unntak av farge og klistremerker) så jeg har aldri fått testet den eller noe, plukka av el-starten og solgte den videre får 500kr mer enn jeg kjøpte den for Sitér dette innlegget Link to post
Bams Svart 28.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2008 Det var god butikk ja.Hva vil du ha for komplett starter da?Tjente jo på motorsalget så da går starteren gratis eller Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 28.April.2008 Del på Facebook Svart 28.April.2008 Hehe, nei må jo tjene enda litt Starter er kun 2 år gammel (eller var vel 2 år når jeg plukka den av, da blir det 3 år nå), likeretter og startrele ser greit ut, men ledningsnettet er litt "tjafsete" så dette er jeg ikke sikker på om jeg ville brukt. tenningslåsen er ikke orginal men funker fint. Skal vi si 1200kr for hele pakka? Sitér dette innlegget Link to post
Bams Svart 28.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2008 Skal få hjem motoren først så får vi se hva det blir til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.