kirkes Startet 28.April.2008 Del på Facebook Startet 28.April.2008 Hei. Er den noen som har tegning på en båtkrybbe til en scand baltic Kirkes Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 28.April.2008 Del på Facebook Svart 28.April.2008 Jeg forstår spørsmålet. Har du spurt Scand Boats om de kan sende deg en pdf.fil som viser de kritiske målene? Jeg skal en tur innom fabrikken på onsdag og kan nevne spørsmålet om du ikke har avklart det tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
kirkes Svart 28.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2008 Hei. Kjempefint. Tar kontakt med Scand etter at du har vært der. Kirkes Sitér dette innlegget Link to post
sharko Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Hei, finne det tegning på krybben til scand baltic? Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Har du spurt Scand Boats om de kan sende deg en pdf.fil som viser de kritiske målene? Jeg skal en tur innom fabrikken på onsdag og kan nevne spørsmålet om du ikke har avklart det tidligere. Scand Boats er da konkurs, eller er det noe jeg ikke har fått med meg Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Ja, datoen for innlegget 28 april 2008 Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 (redigert) Ja, datoen for innlegget 28 april 2008 He-he, se der ja. Da var det jo noe jeg ikke hadde fått med meg Redigert 1.Februar.2009 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.