Smurph Startet 29.April.2008 Del på Facebook Startet 29.April.2008 Maxi84 er en kjekk og grei båt, men den originale pushpiten har et par funksjonelle svakheter som jeg gjerne skulle fått gjort noe med: Det er kun et enkelt rør øverst, dvs ingen ting som stenger mellom toppen og cockpitkarmen. Det er heller ikke noe verikalt rør i hjørnene. Dette gir en stor åpning i hjørnene hvor barn lett kan falle gjennom (noe de også har prestert å gjøre. Heldigvis iført redningsvest når vi lå ved kai...) Så jeg skulle gjerne få sveiset på både horisontale og vertikale rør for å gjøre cockpiten tryggere. I tillegg så må man enten klatre under eller over pushpiten når man kommer opp badeleideren. Det hadde vært ønskelig å fjerne overliggeren mellom de to støttene akter, og heller fått sveist på to øyer og bruke en kjetting med krok for å stenge, slik at adkomsten fra vannet ble enklere. Egentlig den samme jobben som er gjort her: Noen som vet om noen som ordner slikt i Bergensområdet? Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Ask Svart 29.April.2008 Del på Facebook Svart 29.April.2008 Hei Eg har tidlegare brukt eit firma på Hauglandshella. Hugsar ikkje kva dei heiter. Det er vesentleg lettare å få gjort slik dersom du kan ta av greiene. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 29.April.2008 Del på Facebook Svart 29.April.2008 Prøv f. eks. Nils J Hansen & Søn på Laksevåg eller Størksen Rustfri Industri i Godvik. Begge anbefales. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.