mewa 2 Startet 29.April.2008 Del på Facebook Startet 29.April.2008 Nå regner det her ser at det kommer vanndråper inn mellom pakning og ramme i bakkant av den store takluken det virker som det ikke nok press på luken til å klemme ned pakningen men det er ingen justeringsmuligheter bak kun foran noen som ha vært borti dette og kan gi meg et godt råd hvordan jeg kan få stoppet dette takk for svar mvh Mewa2 Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 29.April.2008 Del på Facebook Svart 29.April.2008 (redigert) Vanskelig å si uten å ha sett luka, men jeg har hatt tilsvarende problem i tidligere båt. Hadde luka ute 3 ganger før jeg fikk f***skapen tett. Størstedelen av jobben var imidlertid å ta ned taktrekket og få tørket ut skikkelig. Moral: Ikke utsett jobben - da blir den bare større og større. Red: Etter å ha LEST spørsmålet skikkelig ser jeg at jeg svarte på noe heeelt annet Post et bilde, så er det sikkert lettere å få et godt svar! Redigert 29.April.2008 av Fantino (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 29.April.2008 Del på Facebook Svart 29.April.2008 Smør pakningen med vaselin eller annet paknings lurium Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.