Lars Hansen Startet 30.April.2008 Link til dette innlegget Startet 30.April.2008 Jeg har et par bokser NonStop stående i garasjen fra i fjor. Kan disse brukes? Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Vet ikke hvordan det er med bunnstoff, men brukte både rubbing og voks i år som hadde blitt liggende igjen i båten over vinteren. Det står "lagres frostfritt" på boksene, men kunne ikke merke at innholdet var blitt ødelagt på noen måte. Andre med erfaringer her? Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Mitt Nonstop bunnstoff lagres ikke frostfritt. Jeg har ikke merket problemer. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Ben Sin Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Erfaringen min er at mye av det som skal lagres frostfritt fungerer utmerket etter å ha vært bånntæla. Fant selv frem igjen både polish, voks og div. såper som har vært tæla i vinter. Godt som gull. En del av varetransporten i dette deilige landet foregår også på kalde biler og kalde containere. Ingen garanti for at varene ikke har vært frosset både en og to ganger før det kommer i hylla. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Har diverse bunnstoff (også Jotun Non Stop), primer, Autosol, Hugo, Voks osv osv stående i garasjen og ikke på noen av disse kan jeg se at det står at de må oppbevares frostfritt, hvilket de heller ikke blir og har aldri opplevd noe problem som jeg kan se er forårsaket av denne oppbevaringen! Hvis de måtte oppbevares frostfritt så er jeg rimelig sikker på at det hadde stått en advarsel om dette på boksene! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
alma Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 smør på!! Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Non stop stoppes ikke av kulda Max Wax Acrylpasta derimot blir flytende som vann. Kun mine erfaringer Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Hank Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Har diverse bunnstoff (også Jotun Non Stop), primer, Autosol, Hugo, Voks osv osv stående i garasjen og ikke på noen av disse kan jeg se at det står at de må oppbevares frostfritt, hvilket de heller ikke blir og har aldri opplevd noe problem som jeg kan se er forårsaket av denne oppbevaringen! Hvis de måtte oppbevares frostfritt så er jeg rimelig sikker på at det hadde stått en advarsel om dette på boksene! Det står da vitterlig på min Autosolboks at den skal lagres frostfritt.. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 På min også, men den funker like fint i år igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Dere har selvfølgelig helt rett! Nå har jeg ikke prøvd å bruke Autosol på vinteren med mange kuldegrader så kanskje derfor jeg ikke har lagt merke til dette! Har ikke lakt merke til noen endring i konsistens eller nedsatt effekt på bokser som har vært utsatt for frost om vinteren så kommer ikke til å bry meg om den advarselen på boksen uansett. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.